facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Vize tržního úspěchu
Další
Předchozí
28/29
 
NázevVize tržního úspěchu
Datum zápisu / aktualizace 29. 8. 2012 / 29. 8. 2012
Podtitulaneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
AutorGustav Tomek, Věra Vávrová
Datum vydáníbřezen 2012
Jazyk publikacečeština
Počet stran264
NakladatelstvíProfessional Publishing
ISBN978-80-7431-071-3
Kde koupithttp://goo.gl/l8VDI
AnotaceKniha zkušených autorů přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Jednotlivými kapitolami nás provázejí pánové Oříšek (klade otázky, které zajímají současný marketingový management) a Louskáček (odpovídá a nabízí řešení). Z obsahu: Orientace firmy na trh; Jak určit vlastní výchozí pozici?; Kdo je zákazník?; Analýza konkurence; Management produktu; Konkurenceschopnost inovací; Úspěšná marketingová komunikace se zákazníky i dodavateli atd.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy
Smazat knihu Smazat knihu