facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Ogilvy o reklamě
Další
Předchozí
18/29
 
NázevOgilvy o reklamě
Datum zápisu / aktualizace 14. 9. 2012 / 14. 9. 2012
Podtitul
AutorDavid Ogilvy
Datum vydánílistopad 2011
Jazyk publikacečeština
Počet stran224
NakladatelstvíManagement Press
ISBN978-80-7261-154-6
Kde koupithttp://goo.gl/62Swi
AnotaceLegendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou „původní“ profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy
Smazat knihu Smazat knihu