facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Zvýšení účinnost prodeje

Společnost CETELEM ČR si vybrala firmu Adastra jako dodavatele řešení Business Intelligence (BI) opírajícího se o stávající datový sklad Cetelem. Realizované řešení BI zahrnuje zejména návrh a implementaci pokročilých nástrojů Data Miningu a nasazení nástrojů pro reporting. Toto řešení využívají zejména uživatelé z oblasti obchodu, marketingu, financí a správy řízení rizik.

Řešení Adastry je založeno na nástrojích pro efektivní tvorbu, řízení a vyhodnocování marketingových kampaní, které pracují s existujícím datovým skladem. Po optimalizaci stávajícího datového skladu Adastra pro Cetelem navrhla a implementovala řadu dataminingových modelů pro zvýšení účinnosti prodeje (Propensity To Buy) a predikce odchodu zákazníků (Churn). Další rozvoj existujícího BI řešení představuje např. finanční reporting, manažerský informační systém s podporu OLAP nástrojů, čištění a konsolidace zákaznických dat, rozšíření datového skladu o další datové zdroje. Celé řešení využívá databázové technologie Oracle a nástroje pro Data Mining společnosti SAS. Samostatným projektem Adastry ve skupině Cetelem je implementace datového skladu, příprava řešení pro řízení kampaní a realizace dataminingových projektů na Slovensku.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.