Aktuality -> IT Projekty - 30. 6. 2010

ZP Média zavedla Oracle Health Insurance

media_obo_1026.jpgSpolečnost Média, založená počátkem roku 2009 jako nová zdravotní pojišťovna v České republice, se rozhodla pro podporu své činnosti využít aplikace společnosti Oracle. Cílem nasazení OHI Back Office v kombinaci s Oracle Financials je zejména podpora procesů spojených s pojistnými událostmi, registracemi, výběrem pojistného a platbami. Důležitou roli při výběru hrálo také to, že Oracle řešení již prokázalo svou flexibilitu ve spoustě jiných zdravotních pojišťoven, a že bylo možné funkcionalitu Oracle aplikace lokalizovat pro potřeby českého trhu. Hlavně se jednalo o podporu českého systému výměny údajů, například v případě pojistných plnění či v rámci centrální evidence členů. Systém nasazovali odborníci české pobočky Oracle Czech ve spolupráci s Oracle Western Europe Health Instance unit.

Média se chce odlišit od konkurence nabídkou transparentnosti a poskytovat svým zákazníkům vnitřní pohled na zdravotní péči prostřednictvím internetové aplikace OHI Self Service. Nastavením kontrolních pravidel v aplikacích Oracle může společnost Média při nízkých provozních nákladech automaticky spravovat a platit pojistné události s minimální úrovní ručního zásahu. Flexibilita aplikace Oracle také Médii umožňuje rychle reagovat na budoucí reformy v české legislativě.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.