Aktuality -> IT Projekty - 30. 6. 2010

ZP Média zavedla Oracle Health Insurance

media_obo_1026.jpgSpolečnost Média, založená počátkem roku 2009 jako nová zdravotní pojišťovna v České republice, se rozhodla pro podporu své činnosti využít aplikace společnosti Oracle. Cílem nasazení OHI Back Office v kombinaci s Oracle Financials je zejména podpora procesů spojených s pojistnými událostmi, registracemi, výběrem pojistného a platbami. Důležitou roli při výběru hrálo také to, že Oracle řešení již prokázalo svou flexibilitu ve spoustě jiných zdravotních pojišťoven, a že bylo možné funkcionalitu Oracle aplikace lokalizovat pro potřeby českého trhu. Hlavně se jednalo o podporu českého systému výměny údajů, například v případě pojistných plnění či v rámci centrální evidence členů. Systém nasazovali odborníci české pobočky Oracle Czech ve spolupráci s Oracle Western Europe Health Instance unit.

Média se chce odlišit od konkurence nabídkou transparentnosti a poskytovat svým zákazníkům vnitřní pohled na zdravotní péči prostřednictvím internetové aplikace OHI Self Service. Nastavením kontrolních pravidel v aplikacích Oracle může společnost Média při nízkých provozních nákladech automaticky spravovat a platit pojistné události s minimální úrovní ručního zásahu. Flexibilita aplikace Oracle také Médii umožňuje rychle reagovat na budoucí reformy v české legislativě.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.