Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 9. 2024 - redakce

Zoe.ai rozšiřuje svoji nabídku řešení pro e-shopy o komplexní personalizované vyhledávání

Společnost Zoe.ai, zaměřující se na vývoj technologických nástrojů pro personalizaci na základě chování uživatelů v reálném čase, přichází na trh s novou funkcionalitou Deep Search. Ke stávajícím technologiím pro personalizované doporučováním produktů na e-shopu, tak nově nabízí i komplexní řešení personalizovaného vyhledávání. Deep Search umožňuje e-shopům zlepšit zákaznický zážitek díky vyhledávání přizpůsobenému individuálním preferencím zákazníků.



Řešení Zoe.ai tak nově zahrnuje hned několik vyhledávacích nástrojů. Kromě klasického fulltextového vyhledávání s pokročilým našeptávačem, nabízí také sémantické vyhledávání, jež chápe význam vyhledávaných výrazů a nabízí relevantní výsledky. Dále zahrnuje vizuální vyhledávání na základě podobnosti obrázků, které je ideální pro segmenty jako módní průmysl, nebo personalizované řazení výsledků vyhledávání podle preferencí jednotlivých zákazníků.

Kromě vyhledávacích nástrojů nabízí Zoe.ai také funkci nákupního rádce. Jedná se o konverzační aplikaci, která poskytuje nejen personalizované doporučení z produktového katalogu, ale umí komunikovat v podstatě na jakékoliv téma.

„V dnešní rychle se měnící e-commerce sféře se personalizace stává téměř nepostradatelným prvkem. Rozšířením naší nabídky o funkcionality Deep Search chceme našim klientům poskytnout zásadní konkurenční výhodu, která jim pomůže lépe porozumět svým zákazníkům a efektivněji reagovat na jejich potřeby automatizovaně a v reálném čase, bez nutnosti jakýchkoli manuálních zásahů,“ říká Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.

Michal Krňák
Michal Krňák


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.