facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 9. 2024 - redakce

Zoe.ai rozšiřuje svoji nabídku řešení pro e-shopy o komplexní personalizované vyhledávání

Společnost Zoe.ai, zaměřující se na vývoj technologických nástrojů pro personalizaci na základě chování uživatelů v reálném čase, přichází na trh s novou funkcionalitou Deep Search. Ke stávajícím technologiím pro personalizované doporučováním produktů na e-shopu, tak nově nabízí i komplexní řešení personalizovaného vyhledávání. Deep Search umožňuje e-shopům zlepšit zákaznický zážitek díky vyhledávání přizpůsobenému individuálním preferencím zákazníků.



Řešení Zoe.ai tak nově zahrnuje hned několik vyhledávacích nástrojů. Kromě klasického fulltextového vyhledávání s pokročilým našeptávačem, nabízí také sémantické vyhledávání, jež chápe význam vyhledávaných výrazů a nabízí relevantní výsledky. Dále zahrnuje vizuální vyhledávání na základě podobnosti obrázků, které je ideální pro segmenty jako módní průmysl, nebo personalizované řazení výsledků vyhledávání podle preferencí jednotlivých zákazníků.

Kromě vyhledávacích nástrojů nabízí Zoe.ai také funkci nákupního rádce. Jedná se o konverzační aplikaci, která poskytuje nejen personalizované doporučení z produktového katalogu, ale umí komunikovat v podstatě na jakékoliv téma.

„V dnešní rychle se měnící e-commerce sféře se personalizace stává téměř nepostradatelným prvkem. Rozšířením naší nabídky o funkcionality Deep Search chceme našim klientům poskytnout zásadní konkurenční výhodu, která jim pomůže lépe porozumět svým zákazníkům a efektivněji reagovat na jejich potřeby automatizovaně a v reálném čase, bez nutnosti jakýchkoli manuálních zásahů,“ říká Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.

Michal Krňák
Michal Krňák


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.