- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zoe.ai rozšiřuje svoji nabídku řešení pro e-shopy o komplexní personalizované vyhledávání
Společnost Zoe.ai, zaměřující se na vývoj technologických nástrojů pro personalizaci na základě chování uživatelů v reálném čase, přichází na trh s novou funkcionalitou Deep Search. Ke stávajícím technologiím pro personalizované doporučováním produktů na e-shopu, tak nově nabízí i komplexní řešení personalizovaného vyhledávání. Deep Search umožňuje e-shopům zlepšit zákaznický zážitek díky vyhledávání přizpůsobenému individuálním preferencím zákazníků.


Řešení Zoe.ai tak nově zahrnuje hned několik vyhledávacích nástrojů. Kromě klasického fulltextového vyhledávání s pokročilým našeptávačem, nabízí také sémantické vyhledávání, jež chápe význam vyhledávaných výrazů a nabízí relevantní výsledky. Dále zahrnuje vizuální vyhledávání na základě podobnosti obrázků, které je ideální pro segmenty jako módní průmysl, nebo personalizované řazení výsledků vyhledávání podle preferencí jednotlivých zákazníků.
Kromě vyhledávacích nástrojů nabízí Zoe.ai také funkci nákupního rádce. Jedná se o konverzační aplikaci, která poskytuje nejen personalizované doporučení z produktového katalogu, ale umí komunikovat v podstatě na jakékoliv téma.
„V dnešní rychle se měnící e-commerce sféře se personalizace stává téměř nepostradatelným prvkem. Rozšířením naší nabídky o funkcionality Deep Search chceme našim klientům poskytnout zásadní konkurenční výhodu, která jim pomůže lépe porozumět svým zákazníkům a efektivněji reagovat na jejich potřeby automatizovaně a v reálném čase, bez nutnosti jakýchkoli manuálních zásahů,“ říká Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.
Michal Krňák
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |