Aktuality -> Analýzy - 14. 11. 2005

Změny ve způsobu komunikace

Gartner předpověděl, že celosvětový telekomunikační trh zůstane největším segmentem trhu IT. V letech 2004-2009 se očekává každoroční růst trhu cca o 5%. Mobilní a širokopásmové služby, přechod na IP infrastrukturu, prodej mobilních přístrojů a rostoucí poptávka na nově vznikajících trzích obzvláště v Asii budou představovat hlavní faktory růstu. Navzdory tomu Gartner také dodává, že do roku 2009 se změní spotřebitelské návyky v oblasti přenosu hlasu. Například třetina uživatelů zruší klasické telefonní linky a začne využívat přenos hlasu přes Internet a bezdrátové sítě.

V roce 2005 se bude telekomunikační trh podílet 3,5 % na celosvětovém hrubém domácím produktu (HDP). IT odvětví bude celkově tvořit 6% celosvětového HDP. Gartner předpovídá, že za růstem telekomunikačního odvětví budou stát mobilní telekomunikační služby. Gartner očekává, že tyto služby vzrostou každoročně až do roku 2009 o 8,5%. U zákazníků s pevnými linkami vzroste obliba širokopásmového připojení k internetu. xDSL zůstane preferovaným médiem, i když Gartner očekává nárůst využití Ethernetu. V letech 2004-2009 by jeho podíl mohl každoročně vzrůst až o 40%. Příjmy v telekomunikačním sektoru vzrostou ve stejném období o 41% (272 miliard USD v r.2004, 384 miliard USD v roce 2009).

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?