facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 1. 8. 2006

Změna ve vedení BSC Praha

Roman_Kopecky_631.jpgŘeditelem divize podnikových systémů společnosti BSC Praha se stává Roman Kopecký, který ve společnosti několik let zastával pozici obchodního a projektového vedoucího. Do nové funkce Romana Kopeckého jmenovali jednatelé společnosti dne 1. 8. 2006. Roman Kopecký má s podnikovými informačními systémy zkušenosti i z dřívějšího zaměstnání ve společnostech ČSSI a ITG. Roman Kopecký hovoří plynule anglicky, aktivně se účastní spolupráce s universitami a vědeckými organizacemi.

Cílem nového ředitele je udržet postavení společnosti v oblasti implementace informačního systému JD Edwards v České Republice a na Slovensku a dále posílit její aktivity v mezinárodním měřítku. Roman Kopecký je ženatý, k jeho zálibám patří především cestování a sport. Dosavadní ředitelka divize podnikových systémů Markéta Szabová se ke stejnému dni posouvá do oblasti rozvoje obchodních aktivit společnosti BSC Praha. Zodpovídat bude za strategii společnosti na východních trzích, zejména v Rusku. Markéta Szabová vykonávala funkci ředitelky podnikových informačních systémů sedm let.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.