- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zlepšování uživatelské zkušenosti má přímou souvislost s růstem výnosů
Z aktuálního průzkumu, který na objednávku VMware uskutečnila poradenská společnost Forrester Consulting vyplynulo, že zlepšování aplikací z hlediska zajištění kvalitní zákaznické zkušenosti (CX) považují manažeři firem za jednu z nejvyšších obchodních priorit. Alespoň se tak vyjádřilo téměř 80 % oslovených manažerů. Aplikace jsou prostředkem, kterým podniky poskytují své služby a vstupují do interakce se svým cílovým publikem, a proto přímou souvislost mezi CX a růstem výnosů spatřuje 82 % dotázaných a 88 % manažerů se domnívá, že CX lze zkvalitnit vylepšením portfolia aplikací.


Navzdory tomu řada podniků sebekriticky uznává, že v zajištění kvalitní zákaznické zkušenosti nedosahuje potřebných výsledků. Téměř polovina (48 %) respondentů uvádí, že od posledního vylepšení portfolia aplikací uplynul více než rok, a třetina (34 %) ještě nezačala nebo si není jistá, zda byly práce zahájeny. V důsledku toho 46 % z 600 oslovených manažerů na pozicích CIO a SVP* připouští, že dosahují jen střední – nebo nižší – efektivity při zajišťování pozitivní zákaznické zkušenosti.
Udávají přitom řadu různých důvodů, proč není modernizace aplikací mezi prioritami jejich podniků. Financování zdůraznilo 76 % dotázaných, složitost sladění strategie mezi různými odděleními 72 % a nechuť ke změnám u pracovníků IT 70 %. Situaci zhoršují specifické překážky na straně IT, včetně dřívějších vysokých investic do tradičních aplikací, náročnosti zabezpečení citlivých dat a závažného nedostatku znalostí a zkušeností pracovníků v oblasti cloudu a edge computingu.
„Rok 2020 prověřil schopnost adaptace a podniky, které nalezly cesty, jak využít nové aplikace k přilákání zákazníků a zachování či dokonce zlepšení výkonů, získaly konkurenční výhodu. Schopnost modernizovat tradiční aplikace a zároveň zavádět nové, nativně cloudové aplikace nutí IT hledat způsob, jak je všechny poskytovat bezpečně v multicloudovém světě. Abychom zrychlili tempo inovací, potřebujeme zjednodušit provoz a řízení,“ říká Ed Hoppitt, ředitel VMware pro moderní aplikace a nativně cloudové platformy v regionu EMEA.
„K tomu, aby bylo možné postupovat s potřebnou dynamikou, jsou nezbytné digitální základy pro tvorbu, provoz, řízení, připojování a ochranu aplikací, které pomáhají podnikům vyrovnat se s letošními obchodními a provozními turbulencemi. Čím jednodušší bude jednotlivé prvky propojit, tím efektivněji se podnik dokáže přizpůsobit situaci a poskytovat nové relevantní služby a zákaznické zkušenosti, které mu umožní přežít a prosperovat.“
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |