facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 5. 2017

Zebra systems novým distributorem produktů Kerio na českém a slovenském trhu

Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost podnikových sítí, oznámila, že s platností od 1. června předává distribuci produktů Kerio Technologies na českém a slovenském trhu společnosti Zebra systems, která je rovněž výhradním distributorem produktů GFI v obou zemích. Jmenování distributora následuje po akvizici Kerio Technologies firmou GFI Software, jež proběhla v lednu tohoto roku.



Na českém a slovenském trhu bude Zebra systems zodpovědná za distribuci těchto produktů:

  • Kerio Connect – nástroj pro e-mail, instant messaging, sdílené kalendáře a správu kontaktů ve většině poštovních klientů, IM klientů, webových prohlížečích a mobilních zařízeních.
  • Kerio Control – unifikované zabezpečení firemních sítí, charakteristické komplexní ochranou sítě a podrobnými statistikami.
  • Kerio Operator – systém telefonní ústředny VoIP navržený tak, aby usnadnil hlasovou komunikaci a přitom poskytl pokročilé funkce telefonních systémů.
  • Kerio Cloud – cloudové řešení e-mailu, instant messagingu a hlasových služeb hostovaných v Kerio Cloud, které nabízí flexibilitu, škálovatelnost a komplexní podporu mobilních zařízení.

„Vítáme portfolio Kerio do rodiny námi distribuovaných produktů,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti Zebra systems. „Pevně věřím, že tímto jmenováním získají dosavadní obchodní partneři řešení Kerio i GFI Software nové obchodní příležitosti, a především budeme moci nabídnout nové možnosti a významné přínosy také zákazníkům obou společností.“


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.