Aktuality -> IT společnost - 2. 8. 2011

Závody IT profesionálů na horských kolech

odstartují 3. září, vítěz EXACT ITchallenge pojede do Afriky

Závody horských kol „ITchallenge“ letos odstartují v sobotu 3. září v Kamenici u Prahy. Na letošního vítěze firemních týmů čeká navíc velmi atraktivní cena: kompletní startovné pro dvoučlenný tým na závod Cape Pioneer Trek, který se pojede v Jihoafrické republice v roce 2012. „Startovné v celkové hodnotě přesahující 40 tisíc korun zahrnuje také ubytování a stravu po celou dobu této nádherné šestidenní akce,“ říká  ředitel závodu Otta Matoušek.



EXACT ITchallenge je závodní a společenská akce pro všechny, kdo pracují v oblasti informačních technologií. Letošní pátý ročník se jede v rámci Van Gillern Cup: „Závod nabízí krásné tratě v délce 30 a 50 km v okolí Kamenice u Prahy,“ dodává Otta.

Připraveny jsou závody jednotlivců, smíšených dvojic a minimálně tříčlenných družstev. Účastníci se mohou přihlásit prostřednictvím www.itchallenge.cz.

Sportovní klání ITchallenge tradičně doprovází řada aktivit pro celou rodinu: závody a atrakce pro děti, testování kol značek Specialized a Scott či testovací jízdy ve vozech značky Infiniti. Na závěr akce vystoupí rocková kapela Čedič.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.