facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 2. 8. 2011

Závody IT profesionálů na horských kolech

odstartují 3. září, vítěz EXACT ITchallenge pojede do Afriky

Závody horských kol „ITchallenge“ letos odstartují v sobotu 3. září v Kamenici u Prahy. Na letošního vítěze firemních týmů čeká navíc velmi atraktivní cena: kompletní startovné pro dvoučlenný tým na závod Cape Pioneer Trek, který se pojede v Jihoafrické republice v roce 2012. „Startovné v celkové hodnotě přesahující 40 tisíc korun zahrnuje také ubytování a stravu po celou dobu této nádherné šestidenní akce,“ říká  ředitel závodu Otta Matoušek.



EXACT ITchallenge je závodní a společenská akce pro všechny, kdo pracují v oblasti informačních technologií. Letošní pátý ročník se jede v rámci Van Gillern Cup: „Závod nabízí krásné tratě v délce 30 a 50 km v okolí Kamenice u Prahy,“ dodává Otta.

Připraveny jsou závody jednotlivců, smíšených dvojic a minimálně tříčlenných družstev. Účastníci se mohou přihlásit prostřednictvím www.itchallenge.cz.

Sportovní klání ITchallenge tradičně doprovází řada aktivit pro celou rodinu: závody a atrakce pro děti, testování kol značek Specialized a Scott či testovací jízdy ve vozech značky Infiniti. Na závěr akce vystoupí rocková kapela Čedič.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.