- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zásilkovna digitalizuje proces reklamace pomocí interaktivních formulářů
Společnost Zásilkovna nasadila řešení interaktivního formuláře od Konica Minolta, které přináší zrychlení, zjednodušení reklamačního řízení. Zákazníci mohou například potvrdit reklamaci elektronickým podpisem, čímž odpadá dříve nezbytné ruční vyplnění, skenování formuláře a odesílání e-mailem. Reklamační formulář navíc disponuje automatickou kontrolou zadaných údajů. Řešení od Konica Minolta využívá celá skupina Packeta, pod níž patří i česká Zásilkovna, jednotně ve všech zemích, kde působí a kam doručuje své zásilky. Elektronicky podepsané dokumenty jsou totiž právně závazné na celém území EU.


Nový reklamační formulář je plně interaktivní a vyžaduje pouze údaje potřebné pro daný typ reklamace. U nich navíc automaticky hlídá jejich správné a kompletní vyplnění. Díky elektronickému podpisu pak odpadá dříve nutné skenování podepsaného dokumentu a odeslání formuláře e-mailem. Navíc nevyžaduje instalaci žádného programu nebo aplikace a zákazníci Zásilkovny jej mohou využít při vyplňování reklamace ve webovém rozhraní jak na počítači, tak na mobilním telefonu.
„Dříve se běžně stávalo, že zákazník například špatně vyplnil číslo účtu nebo zapomněl přiložit nějakou přílohu. V takovém případě jsme jej museli opětovně kontaktovat a vyměnit si třeba i několik e-mailů. To reklamační proces komplikovalo, zpomalovalo a zbytečně vznikaly další náklady. Nový formulář všem těmto potenciálním problémům předchází. Celý proces automaticky kontroluje a zrychluje. Jsme rádi, že nyní je pro naše zákazníky komunikace se Zásilkovnou a dalšími společnostmi ve skupině Packeta jednodušší, rychlejší a uživatelsky příjemnější,“ uvedla Helena Kodýmová, Head of Customer Experience Zásilkovny, a dodala: „S technologií od Konica Minolta můžeme navíc elektronický podpis uplatnit i v rámci dalších interních a externích procesů Zásilkovny, kde jsou až doposud nutné papírové dokumenty. Nasazené řešení je totiž ve formě SaaS v našem vlastním cloudu a je univerzálně využitelné při zachování maximální bezpečnosti a kontroly nad daty.“
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
28.5. | Standardní nástroje pro výrobní firmy v SAP Business... |
10.6. | Webinář: Řízení a plánování servisu |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |