Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 16. 9. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Zařízení NAS od QNAP bude možno spravovat pomocí aplikace TeamViewer

QNAPSpolečnost QNAP navázala spolupráci s firmou TeamViewer, která je poskytovatelem velmi populárního řešení pro vzdálené připojení, s cílem podporovat aplikaci TeamViewer v zařízeních QNAP NAS. Nové partnerství umožní vzdálenou správu zařízení NAS z počítačů se systémem Windows pomocí klienta TeamViewer.



Vzhledem k tomu, že práce na dálku je stále běžnější, musí být pracovníci IT podpory schopni rychle a bezpečně se připojit k zařízením NAS zaměstnanců nebo zákazníků, aby mohli měnit nastavení, odstraňovat problémy a provádět jejich obecnou údržbu.

Díky integraci s programem TeamViewer mohou nově správci přistupovat k zařízením QNAP NAS, spravovat je a monitorovat pomocí klienta TeamViewer pro počítače se systémem Windows. TeamViewer v zařízení QNAP NAS nabízí rychlé a spolehlivé řešení vzdáleného přístupu s funkcemi, jako je maskovaná IP adresa a koncové 256bitové šifrování relací pro zvýšení bezpečnosti NAS.

Pracovníci IT podpory díky tomu mohou vzdáleně přistupovat k více zařízením NAS a centrálně je spravovat – to vše bez nutnosti používat VPN nebo speciální účet podpory.

Další informace o využití aplikace TeamViewer na zařízeních QNAP NAS najdete na webu: https://www.qnap.com/go/solution/teamviewer/


 
  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.

  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.