facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Zajištění kybernatické bezpečnosti lze nově objednat jako službu od AEC

AECSpolečnost AEC zprovoznila centrum, které bude nabízet služby kybernetické ochrany zaměřené na potřeby a možnosti menších firem a organizací. Jakákoli firma bez ohledu na velikost či zaměření si tak může outsourcovat služby týmu odborníků centra CDC (Cyber Defence Centrum), které po zprovoznění a nastavení služby monitoruje dění u zákazníka a reaguje na ně v reálném čase.


Altair - konference

„Zákazník řekne: tady mám prostředí, povězte mi, co je pro mne důležité a ochraňte mě. My dokážeme spolehlivě detekovat problém a zároveň máme nástroje, které nám umožňují ten problém efektivně řešit. Bez toho, abychom tím klienta zatěžovali nad rámec běžné komunikace,“ vysvětluje principy poskytování služby Tomáš Filip, šéf CDC, a dodal: „Klíčové je, že služby Cyber Defence Centra je i díky bezprostřednímu napojení na kapacity AEC k dispozici za rozumnou cenu všem bez rozdílu. Včetně malých a středních firem, pro něž jsou běžná řešení stále příliš robustní a nákladná.“

Tomáš Filip
Tomáš Filip

Společnost AEC v současnosti disponuje divizí bezpečnostních technologií, týmem etických hackerů a skupinou analytiků (Risk & Compliance). Každá z těchto samostatných jednotek se zaměřuje na specifické služby a typy bezpečnostních řešení. CDC nyní tvoří čtvrtou skupinu, zaměřenou na včasnou detekci, rychlé řešení a proaktivní budování ochrany klientů založené na dlouhodobější spolupráci.

„V našem případě si za cenu, kterou má na dnešním trhu práce jeden schopný bezpečnostní analytik, může jakákoli firma outsourcovat služby odborníků disponujících veškerým know-how všech týmů AEC. Díky tomu si lépe než kdo jiný poradíme s naprostou většinou incidentů,“ uzavírá Tomáš Filip.

CDC Report


 
  

- Inzerce -

Pozvánka na webinář Infor pro potravinářské společnosti

Požadavky spotřebitelů na větší inovace a transparentnost produktů, stále se zvyšující tlaky na kvalitu a dodržování předpisů, těsnější marže, příležitosti pro nové prodejní kanály a dynamická pracovní síla, to jsou jen některé z faktorů, které posouvají dynamiku trhu až do bodu, kdy výrobci potravin a nápojů musí přijmout nový přístup ke svému podnikání.