Aktuality -> IT Projekty - 15. 7. 2008

Xerox usnadňuje Vodafonu zpracování faktur

Společnost Xerox otevřela v červnu po dvouměsíčním zkušebním provozu středisko Xerox-Vodafone, které má sloužit pro zpracování faktur společnosti Vodafone. Faktury se zpracovávají ve čtyřech billingových cyklech, v každém z nich bývá do 40 hodin zpracováno přibližně 200 tisíc faktur, což představuje kolem 700 tisíc oboustranně potisknutých listů. Ze všech faktur jsou současně pro potřeby archivace vytvořeny PDF soubory. Přístup k nim zajišťuje webová samoobsluha. Mimo billingové cykly zpracovává středisko písemné upomínky a dotisky výpisů.



Tisk je ve středisku prováděn na pěti tiskárnách Xerox DocuPrint 180 HLC, které mají produkční rychlost až 180 stran A4 za minutu a tisknou černobíle s přítiskovou červenou barvou. Obálkování je zajištěno na dvou obálkovacích linkách Böwe Vario a monitorováno systémem ANV, z jehož protokolu jsou také automaticky zpracovávány dotisky výpisů, které neprošly korektně zpracováním.

 

Díky softwarovému řešení Dialog dodanému ve spolupráci s firmou Exstream a možnosti zvýraznění části tisku červenou barvou může Vodafone v rámci vyúčtování efektivně a cíleně oslovovat své zákazníky různými marketingovými kampaněmi a nabídkami.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.