- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Xerox usnadňuje Vodafonu zpracování faktur

Společnost Xerox otevřela v červnu po dvouměsíčním zkušebním provozu středisko Xerox-Vodafone, které má sloužit pro zpracování faktur společnosti Vodafone. Faktury se zpracovávají ve čtyřech billingových cyklech, v každém z nich bývá do 40 hodin zpracováno přibližně 200 tisíc faktur, což představuje kolem 700 tisíc oboustranně potisknutých listů. Ze všech faktur jsou současně pro potřeby archivace vytvořeny PDF soubory. Přístup k nim zajišťuje webová samoobsluha. Mimo billingové cykly zpracovává středisko písemné upomínky a dotisky výpisů.

Tisk je ve středisku prováděn na pěti tiskárnách Xerox DocuPrint 180 HLC, které mají produkční rychlost až 180 stran A4 za minutu a tisknou černobíle s přítiskovou červenou barvou. Obálkování je zajištěno na dvou obálkovacích linkách Böwe Vario a monitorováno systémem ANV, z jehož protokolu jsou také automaticky zpracovávány dotisky výpisů, které neprošly korektně zpracováním.
Díky softwarovému řešení Dialog dodanému ve spolupráci s firmou Exstream a možnosti zvýraznění části tisku červenou barvou může Vodafone v rámci vyúčtování efektivně a cíleně oslovovat své zákazníky různými marketingovými kampaněmi a nabídkami.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |









