Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Xerox má nové ředitele pro marketing a přímý prodej

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že od 1. června došlo ke dvěma změnám na úrovni nejvyššího vedení. Na novou pozici marketingového ředitele nastoupil Daniel Ryvola (30) a novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se stal Marek Wittner (36). Vladimír Vácha (46), který pozici ředitele pro přímý prodej doposud v Xeroxu zastával, převezme od 1. července řízení firemních procesů v souladu se strategií Lean Six Sigma.

Ve funkci marketingového ředitele bude Daniel Ryvola zodpovědný za komunikaci se zákazníky a médii a za řízení a rozvoj všech marketingových aktivit společnosti Xerox Czech Republic. Daniel Ryvola vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu financí a účetnictví. Následoval rok studia na University of Minnesota v USA, obor General Business a Marketing. Před příchodem do Xeroxu pracoval jako poradce pro restrukturalizaci obchodu a marketingu ve společnostech ŠKODA PRAHA a ČEZ. Předtím působil v Komerční bance, v divizi řízení Finanční skupiny KB, jako ředitel odboru obchod a marketing. Nový obchodní ředitel pro přímý prodej, Marek Wittner, vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Ekonomika podniku. Na této pozici je zodpovědný za vedení a motivaci týmu obchodníků a rozvoj obchodních aktivit společnosti Xerox. Před nástupem do Xerox Czech Republic působil ve společnosti ICZ, kde řídil divizi informačních technologií pro soukromý sektor.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.