Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Xerox má nové ředitele pro marketing a přímý prodej

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že od 1. června došlo ke dvěma změnám na úrovni nejvyššího vedení. Na novou pozici marketingového ředitele nastoupil Daniel Ryvola (30) a novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se stal Marek Wittner (36). Vladimír Vácha (46), který pozici ředitele pro přímý prodej doposud v Xeroxu zastával, převezme od 1. července řízení firemních procesů v souladu se strategií Lean Six Sigma.

Ve funkci marketingového ředitele bude Daniel Ryvola zodpovědný za komunikaci se zákazníky a médii a za řízení a rozvoj všech marketingových aktivit společnosti Xerox Czech Republic. Daniel Ryvola vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu financí a účetnictví. Následoval rok studia na University of Minnesota v USA, obor General Business a Marketing. Před příchodem do Xeroxu pracoval jako poradce pro restrukturalizaci obchodu a marketingu ve společnostech ŠKODA PRAHA a ČEZ. Předtím působil v Komerční bance, v divizi řízení Finanční skupiny KB, jako ředitel odboru obchod a marketing. Nový obchodní ředitel pro přímý prodej, Marek Wittner, vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Ekonomika podniku. Na této pozici je zodpovědný za vedení a motivaci týmu obchodníků a rozvoj obchodních aktivit společnosti Xerox. Před nástupem do Xerox Czech Republic působil ve společnosti ICZ, kde řídil divizi informačních technologií pro soukromý sektor.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?