facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Xerox má nové ředitele pro marketing a přímý prodej

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že od 1. června došlo ke dvěma změnám na úrovni nejvyššího vedení. Na novou pozici marketingového ředitele nastoupil Daniel Ryvola (30) a novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se stal Marek Wittner (36). Vladimír Vácha (46), který pozici ředitele pro přímý prodej doposud v Xeroxu zastával, převezme od 1. července řízení firemních procesů v souladu se strategií Lean Six Sigma.

Ve funkci marketingového ředitele bude Daniel Ryvola zodpovědný za komunikaci se zákazníky a médii a za řízení a rozvoj všech marketingových aktivit společnosti Xerox Czech Republic. Daniel Ryvola vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu financí a účetnictví. Následoval rok studia na University of Minnesota v USA, obor General Business a Marketing. Před příchodem do Xeroxu pracoval jako poradce pro restrukturalizaci obchodu a marketingu ve společnostech ŠKODA PRAHA a ČEZ. Předtím působil v Komerční bance, v divizi řízení Finanční skupiny KB, jako ředitel odboru obchod a marketing. Nový obchodní ředitel pro přímý prodej, Marek Wittner, vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Ekonomika podniku. Na této pozici je zodpovědný za vedení a motivaci týmu obchodníků a rozvoj obchodních aktivit společnosti Xerox. Před nástupem do Xerox Czech Republic působil ve společnosti ICZ, kde řídil divizi informačních technologií pro soukromý sektor.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.