Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Xerox má nové ředitele pro marketing a přímý prodej

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že od 1. června došlo ke dvěma změnám na úrovni nejvyššího vedení. Na novou pozici marketingového ředitele nastoupil Daniel Ryvola (30) a novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se stal Marek Wittner (36). Vladimír Vácha (46), který pozici ředitele pro přímý prodej doposud v Xeroxu zastával, převezme od 1. července řízení firemních procesů v souladu se strategií Lean Six Sigma.

Ve funkci marketingového ředitele bude Daniel Ryvola zodpovědný za komunikaci se zákazníky a médii a za řízení a rozvoj všech marketingových aktivit společnosti Xerox Czech Republic. Daniel Ryvola vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu financí a účetnictví. Následoval rok studia na University of Minnesota v USA, obor General Business a Marketing. Před příchodem do Xeroxu pracoval jako poradce pro restrukturalizaci obchodu a marketingu ve společnostech ŠKODA PRAHA a ČEZ. Předtím působil v Komerční bance, v divizi řízení Finanční skupiny KB, jako ředitel odboru obchod a marketing. Nový obchodní ředitel pro přímý prodej, Marek Wittner, vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Ekonomika podniku. Na této pozici je zodpovědný za vedení a motivaci týmu obchodníků a rozvoj obchodních aktivit společnosti Xerox. Před nástupem do Xerox Czech Republic působil ve společnosti ICZ, kde řídil divizi informačních technologií pro soukromý sektor.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.