facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 6. 2005

Xerox má nové ředitele pro marketing a přímý prodej

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že od 1. června došlo ke dvěma změnám na úrovni nejvyššího vedení. Na novou pozici marketingového ředitele nastoupil Daniel Ryvola (30) a novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se stal Marek Wittner (36). Vladimír Vácha (46), který pozici ředitele pro přímý prodej doposud v Xeroxu zastával, převezme od 1. července řízení firemních procesů v souladu se strategií Lean Six Sigma.

Ve funkci marketingového ředitele bude Daniel Ryvola zodpovědný za komunikaci se zákazníky a médii a za řízení a rozvoj všech marketingových aktivit společnosti Xerox Czech Republic. Daniel Ryvola vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu financí a účetnictví. Následoval rok studia na University of Minnesota v USA, obor General Business a Marketing. Před příchodem do Xeroxu pracoval jako poradce pro restrukturalizaci obchodu a marketingu ve společnostech ŠKODA PRAHA a ČEZ. Předtím působil v Komerční bance, v divizi řízení Finanční skupiny KB, jako ředitel odboru obchod a marketing. Nový obchodní ředitel pro přímý prodej, Marek Wittner, vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Ekonomika podniku. Na této pozici je zodpovědný za vedení a motivaci týmu obchodníků a rozvoj obchodních aktivit společnosti Xerox. Před nástupem do Xerox Czech Republic působil ve společnosti ICZ, kde řídil divizi informačních technologií pro soukromý sektor.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.