Aktuality -> Analýzy - 31. 3. 2005

Xerox jedničkou v kancelářském papíru

Již podruhé za sebou byla společnost Xerox zařazena do čela žebříčku nejlepších evropských značek v oblasti kancelářského papíru. Tuto nezávislou studii sestavila společnost Opticom International Research. Xerox byl do čela žebříčku zařazen hlavně díky vysoké úrovni povědomí a také kvůli poměrně dobrým výsledkům i v ostatních ukazatelích. Mezinárodní průzkum společnosti Opticom prezentuje výsledky páté série průzkumu v oblasti prodeje kancelářského papíru podle obchodních značek „Brand Equity Tracking Survey – Office Paper“.

Do průzkumu bylo zapojeno více než 4000 profesionálních koncových uživatelů v sedmi zemích Evropy. Výsledky ukazují hlavně silné stránky různých značek a mapují vnímání kancelářského papíru ze strany profesionálních koncových uživatelů. Průzkum, který se uskutečnil minulý rok, zahrnuje také problematiku vnímaní cen, včetně cenové pružnosti různých značek, zároveň i statistickou analýzu odkrývající společného jmenovatele odběratelů kancelářského papíru.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.