Aktuality -> IT Projekty - 5. 11. 2008

Webový portál pro SAZKU

Společnost ecommerce.cz vytvořila pro českou loterijní a sázkovou společnost SAZKA zcela nový portál, který z jednoho centrálního bodu umožňuje přístup ke všem poskytovaným službám SAZKA. Portál je dostupný na adrese www.sazka.cz. Nový portál slouží jako centrální bod zastřešující všechny samostatné weby spravované společností SAZKA. Díky němu mají uživatelé snadný a pohodlný přístup k jednotlivým webům, službám a informacím poskytovaným společností. Řešení všech webů bylo dodáno společností ecommerce.cz a jednotlivé weby informačního charakteru jsou propojeny přes redakční systém SystemIdea vyvinutý společnosti ecommerce.cz. Významným přínosem tohoto řešení je, že administrátor se z jednoho prostředí snadno dostane ke všem spravovaným webům a informace prezentované jednotlivými weby jsou ukládány jedinečně.



Součástí dodaného řešení je i nový extranet společnosti, který je určen pouze pro registrované obstaravatele společnosti SAZKA a není z centrálního portálu dostupný. Extranet obsahuje aktuální informace, novinky, umožňuje partnerům objednávat služby, reklamy, pořádání různých soutěží, dostupné jsou i diskuze, ankety atd. Důležitou součástí je také podpora partnerů formou call centra a řešení jejich připomínek.

 

Další připravovanou součástí dodávky je i realizace intranetu společnosti SAZKA, který bude postaven na stejné platformě – SystemIdea společnosti ecommerce.cz.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.