Aktuality -> IT Business - 7. 12. 2009

WEBCOM AXPERIENCE se přeměnil na koncern

V souladu s dlouhodobými strategickými cíly, očekávaným růstem a další expanzí společnosti se WEBCOM AXPERIENCE přeměnila na koncern dle paragrafu 243 Obchodního zákoníku. Současně byla provedena mimořádná auditovaná účetní uzávěrka, na základě které společnost předpokládá růst obratu téměř na 300 mil Kč, což je o 30 % více než v roce 2008. Na trhu vystupuje koncern nadále pod názvem WEBCOM AXPERIENCE.



 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.