Vzdálená správa informačního systému LCS Helios IQ

Společnost LCS International nyní nabízí uživatelům oblíbeného podnikového informačního systému LCS Helios IQ možnost vzdálené správy pomocí nástroje InQuiero španělské společnosti NTR, který výrazně přispívá k dalšímu zrychlení a zlepšení služeb. Nástroj pro vzdálenou správu, videokonferenci a hlasovou či textovou komunikaci přináší uživatelům v případě problému možnost okamžitého a přímého spojení s pracovníky technické podpory LCS.

Pracovníci technické podpory se nyní mohou na klientovo PC připojit za méně než 10 sekund. InQuiero dovoluje operátorovi vidět obrazovku uživatelova systému přímo na vlastním monitoru a díky tomu může provádět zákazníka jeho systémem a průběžně mu pomáhat s instalací nebo nápravou chyby. Podpora poskytovaná prostřednictvím nástroje InQuiero nabízí například: vzdálenou správu a kontrolu (i systémů bez obsluhy), přenosy souborů, sdílené prohlížení www-stránek, komunikaci VoIP a instant messaging, organizátor telefonního provozu, až 5 simultánních chatů, předem nahrané otázky a odpovědi (FAQs), interaktivní podpisy emailů či mezinárodní prostředí (angličtina, čeština, francouzština, italština, japonština, katalánština, němčina, portugalština, španělština a švédština).

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.