Vzdálená správa informačního systému LCS Helios IQ

Společnost LCS International nyní nabízí uživatelům oblíbeného podnikového informačního systému LCS Helios IQ možnost vzdálené správy pomocí nástroje InQuiero španělské společnosti NTR, který výrazně přispívá k dalšímu zrychlení a zlepšení služeb. Nástroj pro vzdálenou správu, videokonferenci a hlasovou či textovou komunikaci přináší uživatelům v případě problému možnost okamžitého a přímého spojení s pracovníky technické podpory LCS.

Pracovníci technické podpory se nyní mohou na klientovo PC připojit za méně než 10 sekund. InQuiero dovoluje operátorovi vidět obrazovku uživatelova systému přímo na vlastním monitoru a díky tomu může provádět zákazníka jeho systémem a průběžně mu pomáhat s instalací nebo nápravou chyby. Podpora poskytovaná prostřednictvím nástroje InQuiero nabízí například: vzdálenou správu a kontrolu (i systémů bez obsluhy), přenosy souborů, sdílené prohlížení www-stránek, komunikaci VoIP a instant messaging, organizátor telefonního provozu, až 5 simultánních chatů, předem nahrané otázky a odpovědi (FAQs), interaktivní podpisy emailů či mezinárodní prostředí (angličtina, čeština, francouzština, italština, japonština, katalánština, němčina, portugalština, španělština a švédština).

 
  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 podle Milestone Systems


Patříte mezi integrátory nebo prodejce bezpečnostních řešení? Následující postřehy od technického ředitele společnosti Milestone vám v kontextu současné AI revoluce můžou přijít vhod. Milestone Systems je přední světový výrobce softwaru pro správu kamerových systémů. 

  

- PR -

Od papíru k AI:

Digitální transformace certifikované výroby


Certifikovaných provozů přibývá. Především těch, které jsou auditovány na plnění některé z norem managementu kvality (QMS) nebo systémů environmentálního managementu (EMS). V zájmu udržení certifikace jsou čím dál více aplikovány systémy sběru, propojování a vyhodnocování dat ze senzorů strojů. To, co poněkud vázne, je využití výsledků vyhodnocení těchto dat při operativním řízení výroby. Zde uvedený příklad poodkrývá cestu, kterou musela ujít středně velká výrobní společnost zabývající se výrobou konstrukčních plastů.