- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 27. 6. 2005
Vzdálená správa informačního systému LCS Helios IQ
Společnost LCS International nyní nabízí uživatelům oblíbeného podnikového informačního systému LCS Helios IQ možnost vzdálené správy pomocí nástroje InQuiero španělské společnosti NTR, který výrazně přispívá k dalšímu zrychlení a zlepšení služeb. Nástroj pro vzdálenou správu, videokonferenci a hlasovou či textovou komunikaci přináší uživatelům v případě problému možnost okamžitého a přímého spojení s pracovníky technické podpory LCS.
Pracovníci technické podpory se nyní mohou na klientovo PC připojit za méně než 10 sekund. InQuiero dovoluje operátorovi vidět obrazovku uživatelova systému přímo na vlastním monitoru a díky tomu může provádět zákazníka jeho systémem a průběžně mu pomáhat s instalací nebo nápravou chyby. Podpora poskytovaná prostřednictvím nástroje InQuiero nabízí například: vzdálenou správu a kontrolu (i systémů bez obsluhy), přenosy souborů, sdílené prohlížení www-stránek, komunikaci VoIP a instant messaging, organizátor telefonního provozu, až 5 simultánních chatů, předem nahrané otázky a odpovědi (FAQs), interaktivní podpisy emailů či mezinárodní prostředí (angličtina, čeština, francouzština, italština, japonština, katalánština, němčina, portugalština, španělština a švédština).


Pracovníci technické podpory se nyní mohou na klientovo PC připojit za méně než 10 sekund. InQuiero dovoluje operátorovi vidět obrazovku uživatelova systému přímo na vlastním monitoru a díky tomu může provádět zákazníka jeho systémem a průběžně mu pomáhat s instalací nebo nápravou chyby. Podpora poskytovaná prostřednictvím nástroje InQuiero nabízí například: vzdálenou správu a kontrolu (i systémů bez obsluhy), přenosy souborů, sdílené prohlížení www-stránek, komunikaci VoIP a instant messaging, organizátor telefonního provozu, až 5 simultánních chatů, předem nahrané otázky a odpovědi (FAQs), interaktivní podpisy emailů či mezinárodní prostředí (angličtina, čeština, francouzština, italština, japonština, katalánština, němčina, portugalština, španělština a švédština).
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce