Aktuality -> Analýzy - 21. 1. 2005

Využíváním kontaktních center ke zvýšení produktivity

Podle zákaznické analýzy společnosti NextiraOne zvýší inovace infrastruktury kontaktních center u evropských podniků a organizací produktivitu jejich personálu během příštích dvou let až o jednu třetinu. Organizace v současné době investují do multimediálních, IP a CRM funkcionalit, jež se stávají základem těchto inovací.

Analýza evropských kontaktních center byla společností NextiraOne realizována ve druhé polovině roku 2004 a zaměřila se na oblasti produktivity, návratnosti investic (ROI), spokojenosti zákazníků a motivace zaměstnanců, a porovnala je s prostředím tradičních call center. Jedním z poznatků studie je, že správnými nástroji k optimalizaci všech interakcí se zákazníky, zvýšení komfortu agentů a snížení provozních nákladů jsou multimediální kontaktní centra (telefon, e-mail a webový chat). Důležitým faktorem také je úzká integrace kontaktních center (KC) s obchodními aplikacemi, zejména s řešeními CRM. Výhodou je implementace KC na základě IP technologií. Podle analytické společnosti Datamonitor vzroste počet call center v oblasti EMEA během let 2003-2008 o více než 50 % – z 29 000 na 45 000.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.