facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 21. 1. 2005

Využíváním kontaktních center ke zvýšení produktivity

Podle zákaznické analýzy společnosti NextiraOne zvýší inovace infrastruktury kontaktních center u evropských podniků a organizací produktivitu jejich personálu během příštích dvou let až o jednu třetinu. Organizace v současné době investují do multimediálních, IP a CRM funkcionalit, jež se stávají základem těchto inovací.

Analýza evropských kontaktních center byla společností NextiraOne realizována ve druhé polovině roku 2004 a zaměřila se na oblasti produktivity, návratnosti investic (ROI), spokojenosti zákazníků a motivace zaměstnanců, a porovnala je s prostředím tradičních call center. Jedním z poznatků studie je, že správnými nástroji k optimalizaci všech interakcí se zákazníky, zvýšení komfortu agentů a snížení provozních nákladů jsou multimediální kontaktní centra (telefon, e-mail a webový chat). Důležitým faktorem také je úzká integrace kontaktních center (KC) s obchodními aplikacemi, zejména s řešeními CRM. Výhodou je implementace KC na základě IP technologií. Podle analytické společnosti Datamonitor vzroste počet call center v oblasti EMEA během let 2003-2008 o více než 50 % – z 29 000 na 45 000.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.