- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
VŠE a IBM zakládají kompetenční centrum
Praxe pro studenty v „chytřejším obchodování“

Fakulta informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze a společnost IBM Česká republika založí nové kompetenční centrum. Vyplývá to z memoranda o spolupráci, které tento týden slavnostně podepsal generální ředitel IBM Česká republika Vladek Šlezingr a děkan fakulty docent Luboš Marek. Studenti se v rámci prvního centra pro Smarter Commerce neboli „chytřejší obchodování“ v ČR budou moci podílet na reálných obchodních a vědecko-výzkumných projektech již během studia a nasbírat tak cenné zkušenosti. Jedná se o propracovaný model spolupráce mezi veřejnou vzdělávací a komerční institucí podporující vytváření komunit excelence, rozvoj konkurenceschopné pracovní síly, inovativní využití technologií pro rozvoj společnosti, dlouhodobou udržitelnost a finanční nezávislost.

Koncept chytřejšího obchodování spočívá ve využití nástrojů, které slouží k analýze potřeb zákazníka, k předpovědi jeho chování a zároveň umožňují zpracovávat stále větší množství dat a zajistit jejich interpretaci. Nové kompetenční centrum se bude zaměřovat na tři tematické oblasti spadající pod koncept chytřejšího obchodování.
První z oblastí je řízení kvality systému a rozpoznávání jeho kritických míst. Jde o komplexní přístup k testování jeho funkčnosti, výkonnosti a automatizaci. Druhá oblast je věnována využití business intelligence a analytických nástrojů. Data je potřeba přeměnit na informace, informace dát do kontextu a získat vhled do dané problematiky, a to v prostředí exponenciálního nárůstu objemu dat. Třetí oblastí zájmu jsou pak nástroje pro spolupráci umožňující efektivnější komunikaci a výměnu informací mezi zákazníky, partnery i zaměstnanci s cílem zvyšování produktivity, inovování a snižování nákladů.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










