- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
VŠE a IBM zakládají kompetenční centrum
Praxe pro studenty v „chytřejším obchodování“
Fakulta informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze a společnost IBM Česká republika založí nové kompetenční centrum. Vyplývá to z memoranda o spolupráci, které tento týden slavnostně podepsal generální ředitel IBM Česká republika Vladek Šlezingr a děkan fakulty docent Luboš Marek. Studenti se v rámci prvního centra pro Smarter Commerce neboli „chytřejší obchodování“ v ČR budou moci podílet na reálných obchodních a vědecko-výzkumných projektech již během studia a nasbírat tak cenné zkušenosti. Jedná se o propracovaný model spolupráce mezi veřejnou vzdělávací a komerční institucí podporující vytváření komunit excelence, rozvoj konkurenceschopné pracovní síly, inovativní využití technologií pro rozvoj společnosti, dlouhodobou udržitelnost a finanční nezávislost.


Koncept chytřejšího obchodování spočívá ve využití nástrojů, které slouží k analýze potřeb zákazníka, k předpovědi jeho chování a zároveň umožňují zpracovávat stále větší množství dat a zajistit jejich interpretaci. Nové kompetenční centrum se bude zaměřovat na tři tematické oblasti spadající pod koncept chytřejšího obchodování.
První z oblastí je řízení kvality systému a rozpoznávání jeho kritických míst. Jde o komplexní přístup k testování jeho funkčnosti, výkonnosti a automatizaci. Druhá oblast je věnována využití business intelligence a analytických nástrojů. Data je potřeba přeměnit na informace, informace dát do kontextu a získat vhled do dané problematiky, a to v prostředí exponenciálního nárůstu objemu dat. Třetí oblastí zájmu jsou pak nástroje pro spolupráci umožňující efektivnější komunikaci a výměnu informací mezi zákazníky, partnery i zaměstnanci s cílem zvyšování produktivity, inovování a snižování nákladů.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |