Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 12. 2006

VOLNÝ přitvrdil v boji se spamem

Spam je stále intenzivnější a jeho množství má vzestupnou tendenci. V současné době tvoří více jak 90% celkového e-mailového provozu. VOLNÝ se proto rozhodl přitvrdit v boji se spammery a zvýšil antispamovou ochranu u freemailových schránek VOLNÝ. Kromě použité základní antispamové technologie Kaspersky nyní zavedl další analytické nástroje a rozhodl se pro použití světových seznamů nedůvěryhodných serverů a adres. Zároveň nabídl uživatelům možnost upravit si nastavení účinnosti antispamu.

Po nasazení nové technologie se daří odmítnout až 150 zpráv za sekundu, tedy více jak půl milionu nevyžádaných zpráv za hodinu. Podle analýz zachycené nevyžádané pošty jsou nejčastěji tyto emaily zasílány z domén: .com a .net. Z domén .cz je zasíláno zhruba 1% spamu. Odesílatelé však často falšují hlavičky e-mailů, aby spam vypadal jako odeslaný z jiné adresy (často právě z domény stejné jako je e-mail příjemce). Nejčastějšími tématy spamu jsou: léky, sex, finance, loterie, luxusní zboží a software.
VOLNÝ navíc v současné době připravuje unikátní antispamové řešení pro majitele služby Professional mailbox (schránka s 1GB velikostí a nadstandardními parametry ochrany a zálohování). Chystá se i navýšení kapacity freemailových schránek.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.