- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Projekty - 26. 1. 2006
VoIP řešení MyCall ve společnosti Contactel
ANECT dokončil implementaci aplikace MyCall na platformě NetCentrex, která umožňuje společnosti Contactel poskytovat VoIP telefonní služby koncovým uživatelům. Toto řešení nabízí zákazníkům využívání široké škály IP služeb a to pouze při využití IP telefonu a kvalitního připojení k internetu, které je součástí nabídky společnosti Contactel. Contactel na této platformě vyvinul a spustil službu EasyConnect.
Aplikace MyCall, postavená na platformě NetCentrex, umožňuje využívání VoIP služeb v domácnostech. Mimo jiné tato aplikace přináší možnost připojení do webového portálu, který umožňuje individuální nastavení chování linky (přesměrovávání, hlasovou schránku, atd.), dále možnost přehledu o zmeškaných a uskutečněných hovorech, možnost tvorby telefonních seznamů, a další. To vše je možné sledovat a nastavovat odkudkoliv prostřednictvím web portálu. ANECT ve spolupráci se společností NetCentrex vyvinul pro Contactel speciální interface pro podporu faxování na VoIP přes protokol SIP. Ten využívá služba Easy Connect, kterou Contactel před několika dny uvedl na trh.


Aplikace MyCall, postavená na platformě NetCentrex, umožňuje využívání VoIP služeb v domácnostech. Mimo jiné tato aplikace přináší možnost připojení do webového portálu, který umožňuje individuální nastavení chování linky (přesměrovávání, hlasovou schránku, atd.), dále možnost přehledu o zmeškaných a uskutečněných hovorech, možnost tvorby telefonních seznamů, a další. To vše je možné sledovat a nastavovat odkudkoliv prostřednictvím web portálu. ANECT ve spolupráci se společností NetCentrex vyvinul pro Contactel speciální interface pro podporu faxování na VoIP přes protokol SIP. Ten využívá služba Easy Connect, kterou Contactel před několika dny uvedl na trh.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |