Aktuality -> IT Projekty - 26. 1. 2006

VoIP řešení MyCall ve společnosti Contactel

ANECT dokončil implementaci aplikace MyCall na platformě NetCentrex, která umožňuje společnosti Contactel poskytovat VoIP telefonní služby koncovým uživatelům. Toto řešení nabízí zákazníkům využívání široké škály IP služeb a to pouze při využití IP telefonu a kvalitního připojení k internetu, které je součástí nabídky společnosti Contactel. Contactel na této platformě vyvinul a spustil službu EasyConnect.

Aplikace MyCall, postavená na platformě NetCentrex, umožňuje využívání VoIP služeb v domácnostech. Mimo jiné tato aplikace přináší možnost připojení do webového portálu, který umožňuje individuální nastavení chování linky (přesměrovávání, hlasovou schránku, atd.), dále možnost přehledu o zmeškaných a uskutečněných hovorech, možnost tvorby telefonních seznamů, a další. To vše je možné sledovat a nastavovat odkudkoliv prostřednictvím web portálu. ANECT ve spolupráci se společností NetCentrex vyvinul pro Contactel speciální interface pro podporu faxování na VoIP přes protokol SIP. Ten využívá služba Easy Connect, kterou Contactel před několika dny uvedl na trh.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.