Vodafone nasadil systém automatického monitorování

AMS od Adastry detekuje telekomunikační podvody

Společnost Adastra implementovala ve společnosti Vodafone Czech Republic systém automatického monitorování telekomunikačního provozu. Automated Monitoring System (AMS) vyvinutý společností Adastra se zaměřuje na sledování a reporting telekomunikačního provozu. V rámci plnění zákonných požadavků veřejné sféry (Policie ČR, exekutorů apod.) umožňuje poskytování informací o využívání služeb elektronických komunikací. Současně společnost Vodafone využívá AMS pro rozsáhlejší vyšetřování potenciálního zneužití (tzv. Fraud Detection) telekomunikačních služeb. Příkladem může být podvodné chování zaměřené na využití služeb bez úmyslu zaplatit apod.



Systém AMS od Adastry se stává pomocníkem při boji proti různým typům podvodníků a současně také pomáhá společnostem poskytovat včasné informace orgánům veřejné sféry, které jsou mobilní operátoři povinni ze zákona poskytovat a předcházet tak potencionálním sankcím. Systém AMS využívá data z datového skladu a obsahuje i zabezpečené automatizované publikování a rozesílání výsledků v rámci firemního intranetu pro uzavřenou skupinu zadavatelů, především pro pracovníky oddělení sledování podvodů.

 

AMS je schopno během několika minut vyhodnotit sadu požadavků, které dříve zpracovávalo několik pracovníků Vodafone jako hlavní předmět své práce. Systém pracuje jak v online režimu, kdy uživatel může zadat některý z mnoha typů požadavků (např. vyhledávání podle čísla, IMEI telefonu, lokace apod.), tak i v režimu, kdy systém automaticky monitoruje výskyt určité události (např. zadané číslo provedlo hovor), nebo dávkově zpracuje velký balík požadavků.

 

AMS rovněž umí shromažďovat a analyzovat data o telekomunikačních spojeních mezi jednotlivými účastníky sítě a snaží se co nejdříve odhalit nová telefonní čísla, jejichž chování se velmi podobá již známým podvodným případům a potencionálně se tedy může jednat o podvodné chování.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.