facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VMware představila řešení Zimbra 7

Platforma pro spolupráci přináší nové podnikové funkce

Společnost VMware oznámila spuštění VMware Zimbra 7 – poslední verze nové generace platformy pro e-maily a spolupráci. VMware Zimbra 7 přichází s novým způsobem sdílení dat, s rozšířeným kalendářem, pokročilejší vyhledávací funkcí a dokonalejší správou nástrojů jak pro IT odborníky, tak pro koncové uživatele. S tímto zdokonalením je Zimbra dostatečně optimalizována pro běžné i pokročilé uživatele a zavádí platformu pro pracovní prostředí nové generace v rámci vize VMware pro snadnou práci koncových uživatelů s počítači. Vize pro snadnou práci koncových uživatelů s počítači směřuje k volně dostupnému poskytování služeb pro uživatele a představuje odklon od dvě desetiletí trvajícího zaměřování IT na zařízení. Cílem je poskytovat firmám cloud zážitek zaměřený na uživatele.



Nové možnosti VMware Zimbra 7 zahrnují:

  • Sdílení dat – VMware Zimbra 7 zahrnuje přístup k funkci Zimbra Briefcase, která dává uživatelům možnost velice snadno sdílet či uchovávat data v cloudu a umožňuje snadnou správu dokumentů s dodatečnou kontrolou přímo v rámci řešení Zimbra. Uživatelé mohou nahrávat a libovolně nahlížet do několika různých verzí dokumentů či dat ve složce Briefcase a nové kontroly přihlašování a odhlašování ze systému dále ještě více zjednodušují správu a vzájemnou provázanost dokumentů.
  • Hledání kontaktů a komunikace s lidmi - prostřednictvím funkce pro hledání lidí mají uživatelé přístup k databázi s kontakty, k firemním schématům, k zasedacímu pořádku a tak dále. Zároveň je také velice snadné najít jakýkoli kontakt v rámci webového klienta. Díky nové kompatibilitě, kterou VMware Zimbra 7 přináší, mohou uživatelé zároveň převádět kontakty například z vCard a zjednodušit tak sdílení kontaktů ve srovnání s předchozími možnostmi na maximum.
  • Výhody pro administrátora - značně vylepšená administrativa s přidělením pravomocí založeném na rolích umožňuje na různých úrovních administrace využití nástrojů jako je například správa distribučního seznamu. Díky těmto nástrojům může administrátor nastavit parametry týkající se toho, kdo může rozesílat e-maily na určité distribuční seznamy, čímž se výrazně snižuje množství nevyžádané pošty. VMware Zimbra 7 také zahrnuje jednoduché zásady, jak kontrolovat automatické obnovy (restarty) virtuálních serverů Zimbra, vyvážení zatížení serveru Zimbra a nulové prostoje při údržbě hardwaru.
  • Dokonalejší mobilní zážitek – mobilní VMware Zimbra podporuje nativní synchronizaci aplikací, HTML formátovaných e-mailů a automatickou synchronizaci e-mailových tagů a příznaků. VMware Zimbra také zákazníkům nabízí přístup k BlackBerry Enterprise Server 5.0 prostřednictvím VMware Zimbra Connector pro BlackBerry 7.0, čímž umožňuje uživatelům synchronizovat e-mail, adresář, kalendář a úkoly. Navíc správa mobilního zařízení a bezpečnostní funkce jako je například vzdálené vymazání dat chrání citlivé informace.
  • Aktualizace desktopu – VMware Zimbra Gallery je teď plně integrovaná a dostupná na VMware Zimbra Desktop a poskytuje uživatelům jedinečné spojení on-line prostředí a desktopu.
  • Zjednodušená autorizace koncového uživatele – VMware Zimbra 7 podporuje standardní protokoly pro Single-Sign-On (SSO) prostřednictvím OpenID, Security Assertion Markup Language (SAML) a Kerberos.
  • Zvýšená produktivita – aktualizace kalendáře výrazným způsobem zlepšily průběh práce díky jednodušší koordinaci schůzek a harmonogramu setkání pro více lidí. Průvodce harmonogramem zároveň pomáhá uživatelům si najednou rozvrhnout čas, místnosti a podklady pro všechny účastníky, a také bere v potaz místo a časové pásmo. Díky tomu se značně zjednoduší koordinace veškerých rozvrhů.
  • Jednoduchá obnova smazaných položek – uživatelé mohou jednoduše obnovit již smazané položky před tím, než jsou nenávratně vymazány. Mohou si vytvořit schránku, která je v určitém smyslu mnohem více „samoobslužná“, čímž se zvyšuje spokojenost uživatele při současném snižování zátěže IT oddělení a přidružených nákladů.
  • Upomínky prostřednictvím e-mailů a SMS – upomínky založené na SMS a na e-mailech mohou být nastaveny jako upozornění propojené s kalendářem a nastavenými úkoly. Preference nastavení upomínek může být určena rámcově pro všechny upomínky a úkoly a toto nastavení je pak použito na všechny následující události.
  • Uživatelské nastavení distribuce zpráv – uživatelé si mohou předem nastavit možnosti rozvrhu rozesílání zpráv, a to na určitý den a čas. Tím si výrazně zjednoduší správu své schránky.

Platforma je dostupná na stránkách http://www.zimbra.com/downloads, kde si zákazníci mohou stáhnout Zimbra Collaboration Server 7 (dříve Zimbra Collaboration Suite) spolu s VMware Zimbra Desktop 7 a VMware Zimbra Appliance 7.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.