facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 3. 5. 2016

VMS Vision vyřešila několik potřeb najednou pomocí CRM řešení z cloudu

VMS VisionSpolečnost VMS Vision je česká výrobní firma zabývající se především dodávkami školních a kancelářských tabulí pod značkou ekoTAB. Nasazením moderního CRM řešení a jeho propojením s hlavním informačním systémem firmy dosáhla zvýšení kvality péče a samotného způsobu práce se zákazníky. Současně ale získala i řešení pro řízení distribuční sítě. Díky tomu počítá s velmi krátkou dobou návratnosti vložené investice.



Systém Microsoft Dynamics CRM, který dodala společnost CCV Informační systémy je ve společnosti VMS Vision využíván v on-line verzi s využitím cloudové platformy Microsoft Azure a napojen na stávající ekonomický systém QI. Návratnost investice do na míru upraveného systému a všech uživatelských licencí je podle odhadů vedení společnosti 18 měsíců.

Díky novému CRM dochází k úspoře významného množství času. Přínosem jsou funkce, jako je například segmentace dealerů, přesná evidence obchodních aktivit, plánování a kontrola obchodníků, automatická tvorba objednávek a šablon nabídek nebo příprava na schůzku se stávajícím či potenciálním zákazníkem. Jednotliví obchodníci a jejich vedení tak mohou lépe zacílit péči o zákazníky.

Zvýšenou výkonnost díky nasazení CRM systému zaznamenává nejen obchod, ale také marketing firmy VMS Vision. Procesy komunikace s obchodníky i zákazníky jsou nyní nejen efektivně řízeny, ale také vzájemně koordinovány. V případě společnosti VMS Vision se jedná jak o kompletní správu marketingových kampaní a jejich vyhodnocování, tak i o správu odpovědí na tyto kampaně, zavedení emailových šablon nebo nástrojů segmentace zákazníků – marketingových seznamů. Integrací CRM se službou MailChimp navíc lze využít automatizace emailových kampaní a v konečném důsledku i lepší získání přehledu o tom, co zákazníky VMS Vision skutečně zajímá.

„Budování vztahů se zákazníky je pro výrobní firmy tohoto typu zcela klíčové, a proto jsme rádi, že zde CRM systém pomáhá detailnímu porozumění individuálních zákaznických požadavků. To pak v konečném důsledku vede k lepšímu zacílení široké nabídky vyráběných produktů,“ říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services dodavatelské společnosti CCV Informační systémy.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?