- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
VMS Vision vyřešila několik potřeb najednou pomocí CRM řešení z cloudu
Společnost VMS Vision je česká výrobní firma zabývající se především dodávkami školních a kancelářských tabulí pod značkou ekoTAB. Nasazením moderního CRM řešení a jeho propojením s hlavním informačním systémem firmy dosáhla zvýšení kvality péče a samotného způsobu práce se zákazníky. Současně ale získala i řešení pro řízení distribuční sítě. Díky tomu počítá s velmi krátkou dobou návratnosti vložené investice.


Systém Microsoft Dynamics CRM, který dodala společnost CCV Informační systémy je ve společnosti VMS Vision využíván v on-line verzi s využitím cloudové platformy Microsoft Azure a napojen na stávající ekonomický systém QI. Návratnost investice do na míru upraveného systému a všech uživatelských licencí je podle odhadů vedení společnosti 18 měsíců.
Díky novému CRM dochází k úspoře významného množství času. Přínosem jsou funkce, jako je například segmentace dealerů, přesná evidence obchodních aktivit, plánování a kontrola obchodníků, automatická tvorba objednávek a šablon nabídek nebo příprava na schůzku se stávajícím či potenciálním zákazníkem. Jednotliví obchodníci a jejich vedení tak mohou lépe zacílit péči o zákazníky.
Zvýšenou výkonnost díky nasazení CRM systému zaznamenává nejen obchod, ale také marketing firmy VMS Vision. Procesy komunikace s obchodníky i zákazníky jsou nyní nejen efektivně řízeny, ale také vzájemně koordinovány. V případě společnosti VMS Vision se jedná jak o kompletní správu marketingových kampaní a jejich vyhodnocování, tak i o správu odpovědí na tyto kampaně, zavedení emailových šablon nebo nástrojů segmentace zákazníků – marketingových seznamů. Integrací CRM se službou MailChimp navíc lze využít automatizace emailových kampaní a v konečném důsledku i lepší získání přehledu o tom, co zákazníky VMS Vision skutečně zajímá.
„Budování vztahů se zákazníky je pro výrobní firmy tohoto typu zcela klíčové, a proto jsme rádi, že zde CRM systém pomáhá detailnímu porozumění individuálních zákaznických požadavků. To pak v konečném důsledku vede k lepšímu zacílení široké nabídky vyráběných produktů,“ říká Martin Vokřál, ředitel divize Customer Services dodavatelské společnosti CCV Informační systémy.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |