facebook

Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech

vistagyČeský startup Vistag spustil naostro (po čtyřměsíčním pilotním programu) systém pro oživování fotografií. Vistag přináší zejména e-shopům, ale také mediálním domům a všem tvůrcům online obsahu způsob označování fotografií (tagování), kterému jsme si přivykli na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tagy umožňují rozšířit informace o tom, co je na fotografiích zobrazeno, a po najetí kurzoru myši rozšířit informace o objektech na fotografii.



V pilotní fázi začalo Vistag používat necelých 200 českých e-shopů jako ZOOT nebo Freshlabels. Data ukazují, že si „vistagy“ zobrazí 14 % návštěvníků, stráví na nich přibližně 10 vteřin a každý druhý z nich (6,5 % ze všech návštěvníků) se proklikne na prodejní stránku produktu. Data vychází z více než 1,6 milionu návštěv na stránkách s vistagy.

vistagy

„Lidé se dnes rozhodují především vizuálně a prokliky v textech doprovázejících fotografie k úspěšnému prodeji často nestačí. Instagram a Facebook navíc už dávno přišel s tagy, které označují výrobce na fotkách. Vymysleli jsme proto jednoduchý způsob, jak prokliky implementovat do fotografií na webech a propojit je s konkrétními produkty nebo informacemi o nich. Přidělování jednotlivých vistagů je navíc velmi jednoduché a intuitivní,“ vysvětluje Přemysl Koudela, zakladatel a CEO startupu Vistag. Vistag, jehož název je zkratkou “Visual Tagging“, svoji argumentaci opírá o fakt, že na otevřených informacích z vistagů strávili návštěvníci zapojených e-shopů 35 500 hodin.

vistagy

Globální ambice vistagů

“Ve Freshlabels jsme se od začátku snažili vytvářet originální vizuální obsah. Umožnit zákazníkům dostat se z obsahu ke konkrétním produktům, které je zaujaly, bylo ale hodně složité a nepružné. Vistag jsme se rozhodli vyzkoušet právě z toho důvodu,“ říká ředitel marketingového oddělení Freshlabels Jan Bouška a dodává: “Reakce zákazníků jsou pozitivní. Stejně jako reakce od našeho contentového týmu, kterému se s nástrojem dobře pracuje.“

Firma Vistag se momentálně poohlíží po strategickém investorovi, který by umožnil expanzi služby na zahraniční trhy. U nás přišel startup s podobným řešením jako první a světovou konkurenci zatím převyšuje jednoduchostí procesu tagování. K jeho používání totiž není zapotřebí člověk s programovacími dovednostmi. „Zatím jsme ve světě nenarazili na nikoho, kdo by dokázal zjednodušit cestu k tagování tak jako my. Za malý poplatek poskytneme speciální skript, díky kterému proces vložení jednoho tagu zkrátíme z jednotek minut u konkurence na 10 sekund u našeho Vistagu,“ říká Koudela.

Přemysl Koudela, zakladatel Vistag
Zakladatel Vistag Přemysl Koudela

Základní verze Vistagu je zdarma, k mání je i rozšíření za 30 amerických dolarů nebo plně personalizovaná varianta začíná na 150 dolarech měsíčně.


 
  

- Inzerce -

Čas na multicloud v ČR

Platforma nové generace přináší výhody hybridních cloudových prostředí bez dětských nemocí


DellBez ohledu na to, zda multicloud vznikl zcela záměrně nebo jako důsledek živelného přechodu na cloudové technologie, postupně vykrystalizoval jako optimální model, který spojuje výhody veřejného a privátního cloudu a zároveň eliminuje jejich hlavní nedostatky.

  

- Inzerce -

Tasha pomáhá s plánováním rozvozových tras nejen firmám zasaženým pandemií koronaviru

SolvertechKaždá firma, která řeší rozvoz zboží k zákazníkům nebo na pobočky, nutně řeší základní otázky dopravy. Jak vše naplánovat, jak nejlépe vytížit auta a řidiče tak, aby náklady na dopravu byly minimální a přitom zboží bylo vždy přemístěno na dané místo včas.