- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Vistagy oživí fotografie nejen u produktů v e-shopech
Český startup Vistag spustil naostro (po čtyřměsíčním pilotním programu) systém pro oživování fotografií. Vistag přináší zejména e-shopům, ale také mediálním domům a všem tvůrcům online obsahu způsob označování fotografií (tagování), kterému jsme si přivykli na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tagy umožňují rozšířit informace o tom, co je na fotografiích zobrazeno, a po najetí kurzoru myši rozšířit informace o objektech na fotografii.
V pilotní fázi začalo Vistag používat necelých 200 českých e-shopů jako ZOOT nebo Freshlabels. Data ukazují, že si „vistagy“ zobrazí 14 % návštěvníků, stráví na nich přibližně 10 vteřin a každý druhý z nich (6,5 % ze všech návštěvníků) se proklikne na prodejní stránku produktu. Data vychází z více než 1,6 milionu návštěv na stránkách s vistagy.
„Lidé se dnes rozhodují především vizuálně a prokliky v textech doprovázejících fotografie k úspěšnému prodeji často nestačí. Instagram a Facebook navíc už dávno přišel s tagy, které označují výrobce na fotkách. Vymysleli jsme proto jednoduchý způsob, jak prokliky implementovat do fotografií na webech a propojit je s konkrétními produkty nebo informacemi o nich. Přidělování jednotlivých vistagů je navíc velmi jednoduché a intuitivní,“ vysvětluje Přemysl Koudela, zakladatel a CEO startupu Vistag. Vistag, jehož název je zkratkou “Visual Tagging“, svoji argumentaci opírá o fakt, že na otevřených informacích z vistagů strávili návštěvníci zapojených e-shopů 35 500 hodin.
Globální ambice vistagů
“Ve Freshlabels jsme se od začátku snažili vytvářet originální vizuální obsah. Umožnit zákazníkům dostat se z obsahu ke konkrétním produktům, které je zaujaly, bylo ale hodně složité a nepružné. Vistag jsme se rozhodli vyzkoušet právě z toho důvodu,“ říká ředitel marketingového oddělení Freshlabels Jan Bouška a dodává: “Reakce zákazníků jsou pozitivní. Stejně jako reakce od našeho contentového týmu, kterému se s nástrojem dobře pracuje.“
Firma Vistag se momentálně poohlíží po strategickém investorovi, který by umožnil expanzi služby na zahraniční trhy. U nás přišel startup s podobným řešením jako první a světovou konkurenci zatím převyšuje jednoduchostí procesu tagování. K jeho používání totiž není zapotřebí člověk s programovacími dovednostmi. „Zatím jsme ve světě nenarazili na nikoho, kdo by dokázal zjednodušit cestu k tagování tak jako my. Za malý poplatek poskytneme speciální skript, díky kterému proces vložení jednoho tagu zkrátíme z jednotek minut u konkurence na 10 sekund u našeho Vistagu,“ říká Koudela.
Zakladatel Vistag Přemysl Koudela
Základní verze Vistagu je zdarma, k mání je i rozšíření za 30 amerických dolarů nebo plně personalizovaná varianta začíná na 150 dolarech měsíčně.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce