facebook
Aktuality -> Analýzy - 5. 1. 2016 16:29

V digitální éře roste vliv zákaznického sentimentu na hodnotu firem

hodnota firmy, brandPodle nového průzkumu a studie organizace CGMA by finanční ředitelé měli v digitální éře hodnotit stav svých firem jinak a nasadit nové indikátory výkonnosti, které lépe zohlední význam nehmotných aktiv. V éře digitálního byznysu totiž představují většinu hodnoty společností nehmotná aktiva, jako je hodnota značky a vnímání firmy ze strany zákazníka (tzv. zákaznický sentiment).


Alvao

Podle výsledků průzkumu organizace CGMA má ale pouze malá část finančních profesionálů přístup k nejdůležitějším datům, které by umožňovaly měřit a monitorovat ukazatele kritické pro samotné podnikání.

Na základě celosvětového průzkumu vydala organizace CGMA (Chartered Global Management Accountant) studii Jak řídit finance v éře digitálního byznysu, která byla sponzorována společností Oracle. Podle této studie význam nehmotných aktiv v posledních letech neustále roste a nyní nehmotná aktiva tvoří až 80 % hodnoty společností z indexu S&P 500. Přitom ale jen 16 % respondentů zmíněného průzkumu dokáže analyzovat data o zákaznickém sentimentu a stejně tak jen 16 % z nich má přístup k datům, které dokumentují vliv hodnoty značky na jejich podnikání. Pouze 29 % respondentů dokáže měřit kvalitu obchodních procesů.

„Finanční oddělení se nacházejí v pozici, odkud mohou řídit celé podnikání. K tomu je ale potřeba, aby manažeři měli přístup k relevantním datům z celé organizace. To mohou zajistit pouze moderní systémy pro ERP a pro řízení výkonnosti,“ uvádí Laurent Dechaux, viceprezident společnosti Oracle pro aplikace ERP v západní Evropě. „Jinak existuje reálné riziko, že oddělení s lepším přístupem k datům začnou finanční oddělení obcházet, budou vytvářet vlastní strategické záměry a s nimi se obracet přímo na vedení podniku.“


 
  

- Inzerce -

Hyperkovergence

Cisco HyperFlex HX, SAP


Jedním z výrazných trendů v IT se v poslední době stává důraz na zjednodušení nasazování aplikací či souboru aplikací. Je to z důvodu udržení možnosti volby, odkud se jednotlivé úlohy budou spouštět, tak aby se kombinace různých zdrojů tohoto spouštění (on premise, hosting, privátní či veřejný cloud aj.) byla optimalizovatelná z hlediska dostupnosti, bezpečnosti, latence a v neposlední řadě aby dávala ekonomický smysl. Navštivte seminář společnosti Dimension Data, který vám pomůže se v této problematice zorientovat.

  

- Inzerce -

Zabezpečení DNSSEC a přijetí GDPR

SEOlightJste si jisti zabezpečením svých www stránek a připojení k internetu? Je vaše doména zabezpečená také proti podvržení falešných webových stránek? Máte jistotu nezneužití vaší domény? Zjistěte víc o zabezpečení DNSSEC, které brání podvržení stránek.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál