facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 8. 2006

V AGENu hořelo - společnost se omlouvá za komplikace

Agen-pozar.jpgAgen Computer, výrobce a dovozce výpočetní a komunikační techniky, plně obnovil svůj provoz, který byl dočasně omezen z důvodu požáru pražského centrálního skladu.
V úterý 22.8. došlo k požáru ve skladových prostorech pražského centrálního skladu. Neštěstí dočasně omezilo chod společnosti a zkomplikovalo tak situaci klientům, kteří se rozhodli využít služeb, např. zakoupení výpočetní techniky. Provoz obchodního, servisního a reklamačního střediska byl plně funkční a vyřizoval veškeré požadavky zákazníků. Pouze skladové prostory byly po dva dny kompletně uzavřeny.
V současné chvíli je již provoz společnosti plně obnoven a veškeré služby byly znovu zavedeny v plném rozsahu.


„Za veškeré komplikace spojené s dočasným chodem společnosti se Vám tímto omlouváme a věříme, že jste i přes nestandardní situaci nijak nepocítili pokles vysoké kvality služeb, který pro Vás zajišťujeme. Věříme, že tato situace nepoškodila dobré jméno firmy a Vy zůstanete spokojenými členy naší velké rodiny.“ Uvedl zástupce společnosti Agen Computer.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.