facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Uživatelské rozhraní Infor Workspace

Společnost Infor ohlásila Infor Workspace, nové uživatelské rozhraní navržené k inovativnímu stylu práce s podnikovými aplikacemi. Rozhraní Infor Workspace, které je postaveno na platformě Microsoft SharePoint nabízí mix běžného uživatelského rozhraní, možnosti kontextové spolupráce a obchodní inteligence. Na rolích postavené uživatelské prostředí umožňuje přístup k obchodním funkcím s proaktivním intuitivním rozhodováním v reálném čase.



Novinky:

  • Infor Workplace umožňuje jednotné přihlášení s jednotným vzhledem a bezproblémovou navigací přes více aplikací nasazených buď on-premise nebo v cloudu.
  • Infor Workspace je jednoduše použitelný a pochopitelný nástroj určený pro koncové uživatele k získávání znalostí, zasílání požadavků, sdílení nápadů a zkušeností všemi způsoby, které byly předtím v rámci podnikových aplikací nedostupné.
  • Poskytuje kontextovou obchodní inteligenci v reálném čase pro rychlejší a přesnější rozhodování.
  • Umožňuje aplikacím importovat informace z vnějších prostředí, včetně klíčových indikátorů výkonnosti (KPI), dynamických upozorňování a dalších nástrojů zaměřených na důležité funkce v rámci uživatelských aplikací. Tyto nástroje zahrnují:
    • Mapovací nástroje poskytující přehled o lokalizaci zboží, zásob, majetku a dodavatelských sítí.
    • Konverze měn a času, která poskytuje kritické informace podnikům operujícím v současném globálním obchodním prostředí
  • Díky tomu, že jsou tyto nástroje kontextové, dokáží se automaticky adaptovat na potřeby a zájmy uživatelů v závislosti na uživatelské roli a obchodní funkci, kterou v dané chvíli zastávají.
  • S Infor Workspace mohou uživatelé proaktivně řídit obchodní výzvy s pomocí automatizovaných upozorňovacích nástrojů, jež monitorují stav úkolů ve vztahu ke slíbeným termínům či existujícím servisním smlouvám a upozorňovat uživatele na výjimky.
  • Infor Workspace je v současné době dostupný pro řešení Infor ERP LN, Infor ERP SyteLine, Infor EAM, Infor FMS SunSystems, a Infor Expense Management a bude postupem času dodáván ve formě standardního rozhraní i pro další aplikace Infor.

 
  

- Inzerce -

Creo Parametric – představení klíčových funkcí

Porovnejte je s vaším CAD řešením


Creo Parametric je jedním z nejpropracovanějších CAD řešení, která využívají nejúspěšnější firmy po celém světě. Autorem tohoto řešení je firma PTC, která již desítky let udává trendy ve vývoji a směřování CAD technologií. V následujících řádcích se vám pokusím představit některé klíčové funkce, které jsou součástí balíku Creo Design Essentials.

  

- Inzerce -

Žádný systém sám o sobě nic nevyřeší

IT Systems 4/2021V aktuálním vydání IT Systems opět najdete spoustu novinek ze světa informačních technologií a inspirace, jak je využít pro rozvoj vaší firmy nebo organizace. Mapujeme aktuální trendy v digitalizaci stavebnictví, vybavení pro kontaktní centra a service desky. Věnujeme se řízení práce na dálku a onboardingu zaměstnanců v době covidu, řízení projektů a hybridnímu cloudu. Významným tématem je jako vždy zajištění kybernetické bezpečnosti – konkrétně zabezpečení ICS, důsledky kauzy Exchange, DDoS útoky a bezpečnost mobilních zařízení.

Helios
- inzerce -