facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 18. 11. 2005

Uživatelé tráví na webech více času

Po více než roce byla opět provedena analýza chování návštěvníků webů měřených službou NAVRCHOLU.cz. Letošní statistiky se od těch loňských výrazně neliší, přesto je však možné zaznamenat některé dílčí posuny, které mohou být znamením určitého trendu. Na základě naměřených statistik lze konstatovat, že dochází k prodlužování doby, kterou uživatel během jedné návštěvy stráví na jednom webu. Ubývá návštěvníků, kteří na jednom webu tráví méně než 8 minut, a naopak přibývá těch, kteří na webu tráví více než 10 minut.

Ve statistice počtu zobrazených stránek během jedné návštěvy se hodnoty proti loňským prakticky nezměnily. Téměř polovina uživatelů na jednom webu zobrazí jen jednu stránku. Naopak na velice aktivní uživatele, kteří si během jedné návštěvy prohlédnou více než deset stránek, připadá jen něco málo přes 10 % případů. Ve statistice týkající se průměrného množství času, který uživatel stráví na jedné stránce, se projevila stejná změna oproti minulému roku jako v případě celkového času stráveného na jednom webu. Ubylo uživatelů, kteří jedné stránce věnují méně než půl minuty, naopak přibylo těch, kteří jedné stránce věnují pozornost delší než tři minuty.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.