facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Uvedení nové verze Microsoft CRM 3.0

Microsoft 25. 10. oznámil uvedení produktu Microsoft CRM 3.0, nové generace software pro správu vztahů se zákazníky a dodavateli. Systém nabízí kompletní sadu nástrojů pro podporu marketingu, prodeje a služeb v prostředí důvěrně známém uživatelům Microsoft Office a Outlook. CRM 3.0 je součástí rodiny Microsoft Dynamics (dříve Microsoft Business Solutions) a přináší nové funkce zaměřené na tři základní oblasti, podstatné pro úspěšné nasazení CRM řešení - uživatelské prostředí, shoda s firemními procesy a cena za pořízení a vlastnictví systému (TCO).

Nová verze CRM systému doplňuje funkce o modul pro automatizaci činností v marketingu. Nabízí správu seznamů kontaktů, marketingových zdrojů, automatickou analýzu reakcí na marketingové kampaně a podporu komplexního plánování. Nové moduly a přepracované funkce je možné přizpůsobit reálným pracovním postupům ve firmách a zajistit tak maximální využití informačního systému. Díky použité architektuře založené na službách (SOA) nabízí rozšířené možnosti nastavení a spolupráce s dalšími informačními systémy.
Uvedení Microsoft CRM 3.0 doprovází nový typ licence pro zákazníky, kteří dávají přednost hostovanému řešení. Microsoft CRM 3.0 bude dostupné také ve verzi Small Business Edition určené malým firmám, které používají Small Business Server 2003 Premium Edition. Tato verze Microsoft CRM nabídne zjednodušenou instalaci a průvodce přechodem z Microsoft Office Outlook 2003 s aplikací Business Contact Manager.
Microsoft CRM 3.0 bude v celosvětové verzi dostupné ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Česká lokalizovaná verze bude k dispozici v lednu 2006. Zákazníci, kteří využívají některé z modulů Prodej nebo Servis starších verzí Microsoft CRM Professional Edition v rámci licence Software Assurance, získají po vydání verze Microsoft CRM 3.0 zdarma všechny dostupné moduly – Prodej, Servis i Marketing.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.