facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Uvedení nové verze Microsoft CRM 3.0

Microsoft 25. 10. oznámil uvedení produktu Microsoft CRM 3.0, nové generace software pro správu vztahů se zákazníky a dodavateli. Systém nabízí kompletní sadu nástrojů pro podporu marketingu, prodeje a služeb v prostředí důvěrně známém uživatelům Microsoft Office a Outlook. CRM 3.0 je součástí rodiny Microsoft Dynamics (dříve Microsoft Business Solutions) a přináší nové funkce zaměřené na tři základní oblasti, podstatné pro úspěšné nasazení CRM řešení - uživatelské prostředí, shoda s firemními procesy a cena za pořízení a vlastnictví systému (TCO).

Nová verze CRM systému doplňuje funkce o modul pro automatizaci činností v marketingu. Nabízí správu seznamů kontaktů, marketingových zdrojů, automatickou analýzu reakcí na marketingové kampaně a podporu komplexního plánování. Nové moduly a přepracované funkce je možné přizpůsobit reálným pracovním postupům ve firmách a zajistit tak maximální využití informačního systému. Díky použité architektuře založené na službách (SOA) nabízí rozšířené možnosti nastavení a spolupráce s dalšími informačními systémy.
Uvedení Microsoft CRM 3.0 doprovází nový typ licence pro zákazníky, kteří dávají přednost hostovanému řešení. Microsoft CRM 3.0 bude dostupné také ve verzi Small Business Edition určené malým firmám, které používají Small Business Server 2003 Premium Edition. Tato verze Microsoft CRM nabídne zjednodušenou instalaci a průvodce přechodem z Microsoft Office Outlook 2003 s aplikací Business Contact Manager.
Microsoft CRM 3.0 bude v celosvětové verzi dostupné ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Česká lokalizovaná verze bude k dispozici v lednu 2006. Zákazníci, kteří využívají některé z modulů Prodej nebo Servis starších verzí Microsoft CRM Professional Edition v rámci licence Software Assurance, získají po vydání verze Microsoft CRM 3.0 zdarma všechny dostupné moduly – Prodej, Servis i Marketing.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.