facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 11. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Unicorn vyčlenil služby informační bezpečnosti do společnosti axelum

Společnost axelum přebírá služby v oblasti informační bezpečnosti po­sky­to­va­né v rámci Unicorn Systems. Axelum nabízí firmám a organizacím komplexní služby zabezpečení dat a ochrany jejich podnikání od analýzy stavu informační bezpečnosti, přes navržení adekvátní úrovně ochrany v celé organizaci, až po implementaci nápravných opatření.



Axelum své služby poskytuje již od roku 2018, kdy vzniklo jako divize v rámci Unicorn Systems. Z pohledu portfolia služeb je axelum zajímavým dodavatelem – katalog služeb čítá desítky různých položek, které jsou vhodné jak pro malé a střední firmy, tak i pro mezinárodní korporace.

Mezi hlavní a nejzajímavější služby patří například služba Red Team, která simuluje cílený kybernetický útok na organizaci, či zajištění souladu s platnou legislativou a dalšími regulacemi, např. DORA či NIS2, dále pak provádění penetračních testů prakticky jakýchkoliv cílů včetně fyzických objektů. Součástí nabídky je implementace Systému řízení informační bezpečnosti (ISMS) či provádění dílčích aktivit typu analýza rizik, stanovení bezpečnostních politik, procedur a standardů a pomoc s jejich zavedením do praxe. Mezi klienty axelum se řadí lokální banky, retailové společnosti, ale i mezinárodní energetické a farmaceutické koncerny.

„Vždy se snažíme pomoci klientům nastavit takový systém řízení bezpečnosti informací, který jim umožní dosáhnout v přiměřeném čase efektivní úrovně informační bezpečnosti. Chceme posouvat informační bezpečnost od stavu ad-hoc řešení bezpečnostních opatření k řízenému, kontrolovanému a opakovatelnému procesu,‟ říká Filip Štolle, Managing Director společnosti axelum. „V době, kdy kybernetické útoky představují pro organizace vážnou hrozbu, je klíčové mít spolehlivého partnera, který pomůže s prevencí, ale i v době krize. A my chceme být takovým partnerem,“ dodává Václav Caisl, jednatel společnosti axelum.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.