Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 8. 10. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Unicorn spouští cloudovou službu idGuard pro ověřování identity zákazníků

idGuardSpolečnost Unicorn spustila službu idGuard, která umožňuje firmám bezkontaktně ověřovat identitu svých zákazníků. Reaguje tak na současnou situaci na trhu, který stále více spoléhá na to, že společnosti zvládnou svůj byznys realizovat digitálně a online, a to včetně úkonů, které doposud vyžadovaly osobní kontakt.



Banky, pojišťovny a jiné finanční instituce mají digitální ověření identity v mnoha případech zvládnuté. Pro jiné podnikatelské subjekty ovšem jde o novou výzvu, jejíž zvládnutí se stává podmínkou pro přežití v době, kdy je důležité zvládnout poskytování služeb bez fyzického kontaktu se zákazníky.

Služba idGuard podporuje verifikaci identity prostřednictvím mnoha typů dokladů z různých zemí světa. Služba je postavené na technologii od společnosti Innovatrics – světového leadera v oblasti biometrie. Kromě verifikace identity zákazníka, ověření jeho plnoletosti, zadluženosti, kontroly platnosti předloženého dokladu, nebo porovnání s databází odcizených dokladů také umožňuje rychle zkontrolovat, zda je zákazník skutečně tím, za koho se vydává, a že se jedná o živou osobu, to vše s úspěšností 98,47 %. idGuard je poskytován formou cloudové služby a jeho zprovoznění a iniciální nastavení je prý otázkou několika hodin.

„Současná epidemiologická situace výrazně akceleruje digitalizaci procesů a schopnost obsloužit zákazníky plně online. Výjimkou nejsou ani procesy nebo služby, které doposud vyžadovaly ověření identity klienta, typicky osobně na pobočce. Společnost Unicorn dlouhodobě spolupracuje se zákazníky v mnoha různých odvětvích, kterých se tato změna přímo týká. Reaguje na to spuštěním služby idGuard, která tuto problematiku řeší a umožňuje verifikovat identitu zákazníků bez nutnosti osobního kontaktu, prostřednictvím chytrého telefonu nebo jiného zařízení s kamerou. idGuard je vhodný jak pro enterprise klienty jako doplňující komponenta v rámci existujících řešení, tak pro malé a střední firmy vyžadující rychlé nasazení a nízké provozní náklady,“ říká Ondřej Synek, Sales Director ve společnosti Unicorn Systems.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.