facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Umělá inteligence pomáhá i v prodeji ojetých vozů

AAA AutoInovační centrum AuresLab vyvinulo pro potřeby AAA Auto aplikaci Stock Allocation mapující nákupní chování zákazníků, kteří si přicházejí pro ojetý vůz, nebo jej nabízejí k prodeji. Dokáže tak řídit přesun skladových zásob vozů tam, kde je po nich největší poptávka. Zaručuje tak optimální rozdělení aut podle aktuální poptávky v místě prodeje. Z prvních dat zbrusu nové aplikace například vyplývá, že v Brně mají rádi bílé Octavie, ostravští zákazníci se pídí po hatchbacích s benzínovým motorem a SUV se „překvapivě“ prodá spíše v Praze než na Vysočině.



„Aplikace neustále sleduje celý trh s ojetými vozy, který v ČR čítá zhruba 750 000 prodaných aut ročně. Učí se z něj a vytváří hypotézy, o co mají kde zákazníci největší zájem. Na to pak reagujeme rychlými převozy určitých značek a typů vozů do míst, kde se k nim lidé co nejjednodušeji dostanou,“ říká ředitel inovačního centra AuresLab v AAA Auto Stanislav Gálik. „Když například na Vysočině po zimě vykoupíme 10 SUV, je velmi nepravděpodobné, že bychom je na stejném místě i prodali. Aplikace nám okamžitě nabídne místo, kde by lidé měli ve stejné době o SUV zájem.“

Čeští zákazníci jsou podle Gálika čím dál náročnější a na jejich rostoucí nároky je třeba rychle reagovat. „Zákazník si tak může být jistý, že si v blízkosti svého bydliště vyzkouší vůz, po kterém touží. Nečeká, až jej přivezou z jiné pobočky. Aplikace má zásadní dopad na efektivitu v rámci řízení skladů,“ doplňuje Gálik.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.