facebook
Aktuality -> IT Projekty - 11. 5. 2018 12:00

Uderman nasadil vlastními silami skladový systém Lokia WMS

LOKIABez nutnosti fyzické přítomnosti dodavatele, pouze prostřednictvím několika internetových a telefonických konzultací, se podařilo slovenské společnosti Uderman, která provozuje síť internetových obchodů, nasadit nový skladový systém Lokia WMS od společnosti CCV Informační systémy. Rychlé a jednoduché zavedení tohoto cloudového řešení přitom obsahovalo jak využití RF čteček, tak i napojení na další interní systémy a firemní e-shop prostřednictvím otevřeného rozhraní.



Pro nasazení skladového software vlastními silami s podporou pracovníků dodavatele pouze na dálku se odhodlala slovenská společnost Uderman s provozem v Prešově zejména kvůli vzdálenosti dodavatele preferovaného řešení. Brněnská společnost CCV Informační systémy totiž sídlí takřka 500 km daleko, a proto se obě společnosti dohodly na vzdálené implementaci.

Komunikace mezi dodavatelem a společností Uderman probíhala prostřednictvím konferenčních hovorů, v rámci kterých byly zodpovězeny dotazy na užívání služby a nastaveny veškeré procesy. Jedinou fyzickou cestu mezi zákazníkem a dodavatelem tak absolvovala zásilka s RF čtečkou na ověření plné funkčnosti v dodávaném řešení.

LOKIA WMS Dashboard u průběžné inventury

V procesu implementace dodavatel nejprve společně se zákazníkem definoval způsob značení regálů, sloupců i buněk, a poté je zakreslil do skladového systému. Následovalo předání podkladů a pokynů, na základě kterých pracovníci firmy Uderman fyzicky provedli adresaci skladových míst a označili regály štítky s čárovými kódy. 

Software Lokia WMS byl následně zákazníkem propojen on-line v reálném čase přes otevřené rozhraní s technologií REST API s dalšími interními systémy pro účetnictví a e-shopem. Samozřejmostí bylo i kompletní školení přes internetové sdílení obrazovek, které rozsahem odpovídalo běžnému nasazení u zákazníka.

Dnes již skladové řešení Lokia WMS poskytuje firmě Uderman informace o umístění veškerého zboží do úrovně skladové přihrádky a přehled o aktuální zásobě včetně rezervací zboží, nebo o disponibilní zásobě, což je možné využít pro zobrazení dostupného množství na e-shopu pracovních oděvů.

„Naším cílem bylo zejména získat lepší a vždy aktuální přehled o stavu skladu, odstranit zdlouhavé ruční zadávání dat z papírových dokumentů a zamezit záměnám zboží,“ komentuje Jakub Uderman z firmy Uderman, a dodává: „Minulostí je také nutnost přítomnosti fakturantky u příjmu a výdeje zboží a složitost těchto procesů.“

Do budoucna je plánováno další rozšíření integrace prodejních objednávek z provozovaných e-shopů, které ve skladovém systému plní úkoly pro řízené vyskladnění.


 
POINT.X (2018-19)
  

- Inzerce -

Service Desk aneb řízení služeb IT

OnlioProvoz jakéhokoli systému – a nemusí jít jen o informační technologie – vyžaduje efektivní přebírání a zpracování požadavků jak od koncových uživatelů, tak i od pracovníků IT oddělení. A případně dalších stran.

  

- Inzerce -

Do České republiky míří Qlik Sense Tour

Qlik Sense TOur 2018, 23. květen, PrahaPo roce se v Praze opět zastaví turné Qlik Sense Tour 2018, které ukáže jak bude vypadat blízká budoucnost vizuálních analýz a business intelligence. Na programu jsou trendové prezentace, série úderných demo ukázek, i workshop, kde si účastníci budou moci vytvořit vlastní, plně funkční aplikaci v Qlik Sense. Zažijte budoucnost datových analýz v přímém přenosu. Qlik přichází v nejlepší formě – v Praze 23. května.