facebook
Aktuality -> IT Projekty - 11. 5. 2018 12:00

Uderman nasadil vlastními silami skladový systém Lokia WMS

LOKIABez nutnosti fyzické přítomnosti dodavatele, pouze prostřednictvím několika internetových a telefonických konzultací, se podařilo slovenské společnosti Uderman, která provozuje síť internetových obchodů, nasadit nový skladový systém Lokia WMS od společnosti CCV Informační systémy. Rychlé a jednoduché zavedení tohoto cloudového řešení přitom obsahovalo jak využití RF čteček, tak i napojení na další interní systémy a firemní e-shop prostřednictvím otevřeného rozhraní.



Pro nasazení skladového software vlastními silami s podporou pracovníků dodavatele pouze na dálku se odhodlala slovenská společnost Uderman s provozem v Prešově zejména kvůli vzdálenosti dodavatele preferovaného řešení. Brněnská společnost CCV Informační systémy totiž sídlí takřka 500 km daleko, a proto se obě společnosti dohodly na vzdálené implementaci.

Komunikace mezi dodavatelem a společností Uderman probíhala prostřednictvím konferenčních hovorů, v rámci kterých byly zodpovězeny dotazy na užívání služby a nastaveny veškeré procesy. Jedinou fyzickou cestu mezi zákazníkem a dodavatelem tak absolvovala zásilka s RF čtečkou na ověření plné funkčnosti v dodávaném řešení.

LOKIA WMS Dashboard u průběžné inventury

V procesu implementace dodavatel nejprve společně se zákazníkem definoval způsob značení regálů, sloupců i buněk, a poté je zakreslil do skladového systému. Následovalo předání podkladů a pokynů, na základě kterých pracovníci firmy Uderman fyzicky provedli adresaci skladových míst a označili regály štítky s čárovými kódy. 

Software Lokia WMS byl následně zákazníkem propojen on-line v reálném čase přes otevřené rozhraní s technologií REST API s dalšími interními systémy pro účetnictví a e-shopem. Samozřejmostí bylo i kompletní školení přes internetové sdílení obrazovek, které rozsahem odpovídalo běžnému nasazení u zákazníka.

Dnes již skladové řešení Lokia WMS poskytuje firmě Uderman informace o umístění veškerého zboží do úrovně skladové přihrádky a přehled o aktuální zásobě včetně rezervací zboží, nebo o disponibilní zásobě, což je možné využít pro zobrazení dostupného množství na e-shopu pracovních oděvů.

„Naším cílem bylo zejména získat lepší a vždy aktuální přehled o stavu skladu, odstranit zdlouhavé ruční zadávání dat z papírových dokumentů a zamezit záměnám zboží,“ komentuje Jakub Uderman z firmy Uderman, a dodává: „Minulostí je také nutnost přítomnosti fakturantky u příjmu a výdeje zboží a složitost těchto procesů.“

Do budoucna je plánováno další rozšíření integrace prodejních objednávek z provozovaných e-shopů, které ve skladovém systému plní úkoly pro řízené vyskladnění.


 
  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

Začátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.

  

- Inzerce -

PDM pro malé a středně velké firmy

SiemensPotřebujete PDM pro malou firmu? Nebo PDM pro středně velkou firmu? A už jste uvažovali o Teamcenteru jako PDM systému pro malé a středně velké firmy?

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
RSS kanál