facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 7. 5. 2010 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Twist dobijete na webu T-Mobilu

Konečně se dočkali vlastníci předplacených karet Twist a přívrženci plateb po internetu, když si mohou nyní dobíjet kredit na portálu T-Mobilu prostřednictvím platebních karet. Podle oficiální tiskové zprávy stačí mít platební kartu vydanou v České republice a povolené transakce přes internet. Nevím, proč to musí být pouze domácí platební karta, protože si myslím, že platební formulář České spořitelny, na který je platba přesměrována, by mohl akceptovat platební karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro vydané kdekoliv. Vždyť stejné platební rozhraní používá například i Student Agency. A že by zahraniční cestující platili českou kartou? Nicméně v zahraničí vydanou kartu nevlastním, tak to nemohu ověřit. Ovšem vlastní Twist kartu jsem okamžitě dobil dolním limitem 200 Kč, horní limit je 1000 Kč. V tomto rozmezí si můžete zvolit sumu jakoukoliv. K navýšení kreditu stačí na internetových stránkách zadat telefonní číslo Twist karty, kam peníze poputují, částku dobití, e-mailovou adresu pro zaslání potvrzovací zprávy a zvolit typ platební karty. Při placení je použita technologie 3D Secure, která se postará o ochranu dat mimo jiné tím, že údaje o kartě nakupujícího nejsou poskytovány provozovateli, ale přímo bance.



Transakce probíhá okamžitě a uživatel si může nechat zdarma poslat potvrzovací SMS na zvolené číslo.

Dobití kreditu karet Twist je tedy nyní možné následovně:

  • platební kartou na stránkách www.t-mobile.cz
  • z Vyúčtování služeb
  • na prodejních místech T-Mobile
  • v označených bankomatech
  • prostřednictvím internet bankingu některých bank
  • pomocí Twist dobíjecích kupónů
  • na pokladnách vybraných obchodů, Sazka terminálech

„O nový způsob dobíjení přes webové stránky očekáváme velký zájem. Již dnes v našem internetovém obchodě používá platbu kartou o 25 % více zákazníků, než činí celorepublikový průměr,“ říká Michal Němec, ředitel portálových služeb společnosti T-Mobile.

Průzkum agentury Mediasearch připravený pro Asociaci pro elektronickou komerci z dubna 2010 ukázal, že tento způsob úhrady upřednostňuje v českých on-line obchodech pouze 8 % z dotázaných. V eShopu T-Mobile tuto možnost volí každý desátý zákazník. To ukazuje, že u zavedených jmen velkých společností se kupující tolik neobávají zneužití své platební karty.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.