facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 7. 2015

Třetí ročník mezinárodní soutěže Evropské ceny pro web podnikatele

Europioneers, iniciativa Evropské komise, bude již třetí rok v řadě hostit soutěž European Web Entrepreneur Award. Slavnostní předání cen se v letošním roce bude konat 12. listopadu na konferenci Slush v Helsinkách. Europioneers vznikl, aby pomohl šířit povědomí o úspěšných podnikatelských webových projektech v Evropské Unii a aby pro ně poskytl platformu, která umožní podnikatelům propojit se navzájem ale i najít investory. Přihlášky lze podávat po dobu dvou měsíců, tedy do 31. srpna 2015.



V letošním roce soutěž má tři kategorie:

  • Evropský web podnikatel roku - je určena všem webovým podnikatelům, jež vytvářejí nové digitální služby a produkty, které používají web a mobil jako jejich nepostradatelné součásti.
  • Mladý evropský web podnikatel roku – ocenění pro mládež, pro webové podnikatele mladší 30 let.
  • Web podnikatelka roku - nejméně 50 % ze zakladatelů firmy musí být ženy.

 

Firmy mohou nominovat samy sebe nebo ostatní společnosti. Výběr probíhá prostřednictvím kombinace hlasování veřejnosti a poroty. Přihlášku do soutěže najdete zde.

 

Klíčové termíny:

7. července: Oznámení o zahájení lhůty pro podání přihlášek

31. srpna: Uzávěrka pro podání přihlášek, následuje hodnocení poroty

5. září: Oznámení shortlistu, následuje hlasování veřejnosti

30. Září: Uzávěrka veřejného hlasování

12. Listopad: Slavnostní vyhlášení vítězů na Slush v Helsinkách


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.