facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Trend Micro obohatil svou službu HouseCall

Společnost Trend Micro oznámila, že její bezplatná služba HouseCall pro vyhledávání malwaru byla obohacena o funkce pro detekci a odstraňování spywaru a pracuje nyní s více webovými prohlížeči a operačními systémy než dříve. Služba Trend Micro HouseCall umožňuje uživatelům snadno prohledávat a čistit jejich počítače od virů, červů a dalšího škodlivého kódu prostřednictvím webového prohlížeče.

Nyní mohou uživatelé s její pomocí také detekovat a odstraňovat spyware a adware. Umožňují jim to nové funkce a technologie, které Trend Micro získala nedávnou akvizicí předního výrobce antispywarových nástrojů InterMute. Trend Micro rozšířila počet prohlížečů, s kterými HouseCall pracuje, na další browsery jako Mozilla (Firefox), Opera a NetScape. Kromě podpory operačních systémů Microsoft Windows 98/NT4.0/W2K/W2K3/XP SP2 je nyní HouseCall kompatibilní i s dalšími systémy jako MacOS X, Solaris a Linux. Nová verze Trend Micro HouseCall je nyní k dispozici na webových stránkách společnosti Trend Micro určených pro region EMEA. Přístup ke službě je přes adresu www.trendmicro-europe.com.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.