facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 16. 6. 2008

TPCA používá nové portálové řešení

Začátkem června 2008 předala Cleverbee automobilce Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) v Kolíně B2E portál zaměřený na zvýšení informovanosti zaměstnanců TPCA na pracovišti a na zlepšení vnitropodnikové komunikace. Dodané portálové řešení nabízí centrální zdroj informací určených pro všechny zaměstnance TPCA. Zaměstnanci jsou prostřednictvím svých pracovních stanic, nebo v provozu prostřednictvím počítačových středisek – kiosků informování o změnách na pracovišti, připravovaných akcích nebo například o nabídce menu závodní jídelny. Nechybí také informace zaměřené na bezpečnost práce a interní předpisy. V kolínské TPCA bude portál využívat více než 3500 zaměstnanců.



Implementaci navrženého řešení lze rozdělit do dvou funkčních celků komunikujících přes definované rozhraní prostřednictvím webových služeb. První technologií je portálové řešení - SUN Portal Server, které zajišťuje zobrazování obsahu na intranetu. Druhou technologií je ECM Alfresco, které zajišťuje centrální ukládání obsahu a dokumentů a nabízí rozhraní pro tvorbu dokumentů oddělení HR. Řešení umožňuje identifikaci uživatelů a na základě jejich rolí uživatelům nabízí příslušný obsah. Identifikace uživatele probíhá nejen standardním způsobem – přihlášením, zapsáním přihlašovacího jména a hesla, ale i prostřednictvím snímání identifikačního kódu zaměstnance prostřednictvím čtečky s následným zapsáním hesla.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.