facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správa koncových zařízení přes cloud

Toshiba Cloud Client Manager

Společnost Toshiba Europe GmbH oznámila novou službu Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), která umožňuje společnostem spravovat koncová zařízení a poskytuje kompletní realitní správu majetku a komplexní nástroje pro kontrolu a zajištění efektivity zařízení. Pomocí standardního webového prohlížeče mohou administrátoři on-line dohlížet a případně převzít v reálném čase kontrolu nad IT zařízeními. TCCM může spravovat více zařízení bez ohledu na platformu nebo uživatelské nastavení. Uživatelé mohou přistupovat k datům i aplikacím přes PC, notebooky, chytré telefony a tablety. Jako součást služeb nabízí TCCM řešení pro správu IT majetku, software pro správu, správu oprav, řízení výkonu a sledování stavu funkčnosti HDD.



Pomocí TCCM může administrátor zobrazit na displeji pro správu kompletní seznam zařízení v rámci celé organizace a následně kliknout na zvolenou položku pro podrobnější informace. Software pro správu obsahuje také seznamy týkající se různých druhů softwaru, který se nachází na všech koncových zařízení. Shromažďuje údaje o použitém hardware i software nainstalovaném na každém zařízení.

 

Funkce patch management rozpozná automaticky všechny úpravy, které uvolňují dodavatelé software a jsou potřebné pro jednotlivá zařízení napříč různými operačními systémy a aplikacemi. To umožňuje aplikovat pouze aktualizace, které jsou potřebné.

 

Sledování funkčnosti a stavu HDD nabízí předem varování před možným selháním disku. Používá původní algoritmus vyvinutý společností Toshiba k analýze velkých objemů dat v cloudu, který předpokládá případné poruchy.

 

Toshiba uvádí také modul Mobile Device Manager (MDM). Ten bude k dispozici pro TCCM v roce 2014 a bude k dispozici jako plug-in nástroj správy společnosti Toshiba Smart Client Manager (TSCM) - TSCM2.0. pro stávající řešení koncových bodů. Správa lze rozšířit až na 250 tisíc koncových bodů na server


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů: Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci

AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní? Podívejte se na záznamy přednášek z konference ALVAO Inspiration Day 2025, kde firmy jako ComAp, Tipsport, Úřad vlády ČR, WITTENSTEIN nebo etický hacker z Cyber Rangers sdílí, jak zefektivnily IT procesy, zvládly přechod na SaaS nebo integrovaly nástroje pro IT Service Management (ITSM) napříč organizací. V rámci kyberbezpečnosti pak získáte pohled přímo z terénu, tedy jak dnes probíhají útoky a co může IT tým udělat pro lepší obranu.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.