facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správa koncových zařízení přes cloud

Toshiba Cloud Client Manager

Společnost Toshiba Europe GmbH oznámila novou službu Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), která umožňuje společnostem spravovat koncová zařízení a poskytuje kompletní realitní správu majetku a komplexní nástroje pro kontrolu a zajištění efektivity zařízení. Pomocí standardního webového prohlížeče mohou administrátoři on-line dohlížet a případně převzít v reálném čase kontrolu nad IT zařízeními. TCCM může spravovat více zařízení bez ohledu na platformu nebo uživatelské nastavení. Uživatelé mohou přistupovat k datům i aplikacím přes PC, notebooky, chytré telefony a tablety. Jako součást služeb nabízí TCCM řešení pro správu IT majetku, software pro správu, správu oprav, řízení výkonu a sledování stavu funkčnosti HDD.



Pomocí TCCM může administrátor zobrazit na displeji pro správu kompletní seznam zařízení v rámci celé organizace a následně kliknout na zvolenou položku pro podrobnější informace. Software pro správu obsahuje také seznamy týkající se různých druhů softwaru, který se nachází na všech koncových zařízení. Shromažďuje údaje o použitém hardware i software nainstalovaném na každém zařízení.

 

Funkce patch management rozpozná automaticky všechny úpravy, které uvolňují dodavatelé software a jsou potřebné pro jednotlivá zařízení napříč různými operačními systémy a aplikacemi. To umožňuje aplikovat pouze aktualizace, které jsou potřebné.

 

Sledování funkčnosti a stavu HDD nabízí předem varování před možným selháním disku. Používá původní algoritmus vyvinutý společností Toshiba k analýze velkých objemů dat v cloudu, který předpokládá případné poruchy.

 

Toshiba uvádí také modul Mobile Device Manager (MDM). Ten bude k dispozici pro TCCM v roce 2014 a bude k dispozici jako plug-in nástroj správy společnosti Toshiba Smart Client Manager (TSCM) - TSCM2.0. pro stávající řešení koncových bodů. Správa lze rozšířit až na 250 tisíc koncových bodů na server


 
  

- PR -

5 tipů, jak vybrat WMS pro vaši firmu

Řešíte dnes a denně pohyb zboží ve skladu? Warehouse Manage ment System je softwarové řešení navržené, sestavené a vyladěné pro správu a optimali­za­ci skladových operací a obecně veškerých procesů ve skladu. Pomáhá mimo jiné v řízení pohybu zboží, sledování skladových zásob, plánování příchodu a odchodu zboží, a díky těmto superschopnostem zefektivňuje správu skladu.

  

- PR -

Automatizace ve výrobě potravin není výsadou jen velkých firem. Jak na to krok za krokem s ERP systémem?

Stejně jako většina podniků, čelí i potravinářská výroba v dnešní době řadě výzev: nedostatku kvalitních zaměstnanců, vyso­kým cenám energií i zdražování surovin. K tomu se přidává velmi přísná legislativa a nutnost hlídat řadu ukazatelů u surovin i hotových výrobků.