facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správa koncových zařízení přes cloud

Toshiba Cloud Client Manager

Společnost Toshiba Europe GmbH oznámila novou službu Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), která umožňuje společnostem spravovat koncová zařízení a poskytuje kompletní realitní správu majetku a komplexní nástroje pro kontrolu a zajištění efektivity zařízení. Pomocí standardního webového prohlížeče mohou administrátoři on-line dohlížet a případně převzít v reálném čase kontrolu nad IT zařízeními. TCCM může spravovat více zařízení bez ohledu na platformu nebo uživatelské nastavení. Uživatelé mohou přistupovat k datům i aplikacím přes PC, notebooky, chytré telefony a tablety. Jako součást služeb nabízí TCCM řešení pro správu IT majetku, software pro správu, správu oprav, řízení výkonu a sledování stavu funkčnosti HDD.



Pomocí TCCM může administrátor zobrazit na displeji pro správu kompletní seznam zařízení v rámci celé organizace a následně kliknout na zvolenou položku pro podrobnější informace. Software pro správu obsahuje také seznamy týkající se různých druhů softwaru, který se nachází na všech koncových zařízení. Shromažďuje údaje o použitém hardware i software nainstalovaném na každém zařízení.

 

Funkce patch management rozpozná automaticky všechny úpravy, které uvolňují dodavatelé software a jsou potřebné pro jednotlivá zařízení napříč různými operačními systémy a aplikacemi. To umožňuje aplikovat pouze aktualizace, které jsou potřebné.

 

Sledování funkčnosti a stavu HDD nabízí předem varování před možným selháním disku. Používá původní algoritmus vyvinutý společností Toshiba k analýze velkých objemů dat v cloudu, který předpokládá případné poruchy.

 

Toshiba uvádí také modul Mobile Device Manager (MDM). Ten bude k dispozici pro TCCM v roce 2014 a bude k dispozici jako plug-in nástroj správy společnosti Toshiba Smart Client Manager (TSCM) - TSCM2.0. pro stávající řešení koncových bodů. Správa lze rozšířit až na 250 tisíc koncových bodů na server


 
  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.

  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.