facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 4. 4. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Technologie mají pro firmu přínos, když pomáhají naplnit očekávání zákazníků

Z nedávného výzkumu, který zadala společnost SAS, vyplývá, že téměř 50 % podniků ze sektorů finanční služby, malo­ob­chod a IT/te­le­ko­mu­ni­ka­ce plá­nu­je během příštích dvou let zvýšit své investice do technologií monitorujících a podporujících zákaznické zkušenosti o více než 25 %. Přibližně 10 % firem v těchto odvětvích plánuje zvýšit své investice o více než 75 %, někteří dokonce plánují tyto investice zdvojnásobit.



Některé nástroje pro zákaznické zkušenosti budou během příštích dvou let téměř všudypřítomné. Z výsledků průzkumu, kterého se zúčastnilo 2670 společností, vyplývá, že 86 % firem bude používat technologii personalizace, 84 % bude sbírat data v reálném čase, 81 % společností si osvojí chatboty s umělou inteligencí a 72 % bude využívat omnichannel řešení.

Petr Šlajchrt„Prudký rozvoj digitalizace mění pravidla hry. Zákazníci vyžadují neustálý přístup k informacím a transakčním možnostem, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud se společnost těmto požadavkům nepři­způ­so­bí, neváhají klienti přecházet ke konkurenci. Loajalita se stává mimořádně cennou hodnotou, do které je nezbytné efektivně investovat. Bez analýzy dat a umělé inteligence se dnes už nikdo úspěšný neobejde,“ uvedl Petr Šlajchrt, Country Director společnosti SAS Institute pro Českou republiku.

„Výsledky výzkumu ovšem také přinášejí varování před ‚nahodilými závěry technologie‘. Hodnota pro firmu se vytváří pouze tehdy, když technologie pomáhá naplnit očekávání zákazníků. V dnešním světě to znamená přidat technologie, které společnostem umožňují zachytit digitální aktivitu na úrovni zákazníků a dynamicky spravovat identity a začlenit analytiku a umělou inteligenci do rozhodování v reálném čase,“ doplnil Petr Šlajchrt.

Kompletní zprávu k výzkumu naleznete na Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?