Technologie Lenovo WRITEit usnadňuje psaní na počítačích a tabletech

Lenovo představuje aplikaci WRITEit, která vylepšuje psaní rukou na zařízeních, u kterých lze používat digitální pero. WRITEit je dostupná na vybraných zařízeních s Windows 8 a digitizérem, aktivním perem nebo technologií AnyPen a poskytuje okamžitou kontrolu a korekci. Na rozdíl od jiných aplikací umožňuje WRITEit zapisovat text do libovolného textového pole a to i v případě, že se jedná o pole v aplikaci, která primárně nepodporuje psaní digitálním perem. Díky tomu se funkce, která měla svá omezení a která byla dostupná jen u vybraných aplikací, stává široce využitelnou.



Aplikace tak uživatelům poskytuje více možností, než měli doposud při psaní krátkých poznámek nebo kreslení. Mohou například vyhledávat na internetu tak, že přímo napíší hledaný výraz do svého prohlížeče, aniž by k tomu museli použít dotykovou klávesnici. WRITEit uživatelé ocení také při psaní emailů, komunikaci na sociálních sítích či vyplňování online formulářů.

 

WRITEit je aplikace, která funguje na pozadí. Když uživatelé píší, převádí okamžitě ručně psaný text na textové znaky. Automatické nástroje navíc rozpoznají neznámá slova a nabízejí jejich alternativy a eliminují překlepy. Soubor příkazů pomocí gest dále usnadňuje následnou editaci textu.

 

Aplikace WRITEit je u nás dostupná pro následující produkty: ThinkPad YOGA, ThinkPad Helix, ThinkPad 10 a 8 palcový YOGA Tablet 2 s Windows a technologií AnyPen. Uživatelé si můžou stáhnout WRITEit zdarma na www.getwriteit.com.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.