Technologie dokáže odhalit perspektivního zákazníka

Zkvalitňování online obchodů je problém, se kterým se potýkají všechny firmy provozující webové servery pro zákazníky. Amit Fisher, člen izraelského výzkumného centra IBM, teď přišel na způsob, jak u každého online zákazníka přesně předvídat jeho potenciální dlouhodobou hodnotu (Customer Lifetime Value, CLV, peněžně vyjádřený ukazatel reprezentující přínos klienta pro společnost).

Přestože modely, které předpovídají dlouhodobou hodnotu zákazníka, už existují, jejich hodnocení vycházejí výlučně z analýzy historických dat o jednom zákazníkovi. Nová technologie IBM umožňuje odhadnout potenciální dlouhodobou hodnotu i v případě relativně nových zákazníků. Je založená nejen na neustálém interpretování vzorců nakupování u jednoho konkrétního zákazníka, ale také na online aktivitách jiných, zavedenějších zákazníků. Pomocí sledování a vyhodnocování kupního chování při prvních návštěvách dokáže model zařadit nového zákazníka do určité skupiny a předvídat vzorce nakupování podle chování zákazníků se stejným "nákupním profilem".

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.