facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 10. 2018

Technologická společnost S&T CZ kupuje PilsCom

Společnost S&T CZ kupuje 100% podíl ve společnosti PilsCom, která je výrobcem a poskytovatelem systémů elektronické spisové služby AthenA a GalateA, které jsou významnou měrou využívány subjekty české státní správy, finančními institucemi i podniky soukromého sektoru. Smlouva mezi oběma subjekty byla podepsána dne 27. 9. 2018, přičemž hodnota transakce nebyla zveřejněna. Společnost PilsCom, s.r.o. bude dále podnikat pod názvem S&T PilsCom.



S&T CZ jako jeden z předních českých systémových integrátorů posiluje touto akvizicí svoji pozici v oblasti správy dokumentů a elektronické spisové služby, která je jednou z jeho strategických rozvojových oblastí. Společnosti PilsCom akvizice přináší významné možnosti dalšího rozvoje jak v oblasti vývoje, tak i v rozšíření zákaznické báze na českém trhu i v zahraničí.

Řešení PilsCom jsou vyvíjena s ohledem na potřeby subjektů státní správy a samosprávy a jsou vhodná i pro soukromý sektor. Systém AthenA představuje elektronickou spisovou službu pro velké organizace i s možností hostované spisové služby pro menší úřady a společnosti. Systémy pro správu dokumentace zahrnují správu kompletního životního cyklu klíčových dokumentů jako jsou faktury, smlouvy, objednávky, žádanky a usnesení a další. Mimo vlastního vývoje implementuje PilsCom také systém pro správu dokumentů – FileNET.

„Akvizice společnosti PilsCom je dalším krokem k naplnění našich strategických cílů na českém trhu. Systém elektronické spisové služby a workflow aplikací plně zapadá do našeho portfolia a splňuje požadavky našich zákazníků. Spolupráce týmu vývojářů PilsComu s konzultanty a obchodním týmem S&T CZ povede k dalšímu rozvoji aplikací a služeb, rozšíření prodeje a také ke zvýšení spokojenosti našich zákazníků,“ říká Miroslav Bečka, Generální ředitel S&T CZ.

Dana Duchková, ředitelka společnosti PilsCom dodává: „Jedním z hlavních kritérií při výběru strategického investora bylo zachování rozvoje našich stávajících aplikací a možnost zapojit větší kapacity programátorů, analytiků a implementátorů. Předpokládáme, že zapojení obchodního týmu S&T CZ povede k získávání dalších zákazníků. Synergický efekt obou firem u stávajících zákazníků bude dalším podstatným přínosem.“


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -