Aktuality -> IT společnost - 14. 5. 2015

Technickým ředitelem Českých Radiokomunikací se stává Pavel Kos

Novým technickým ředitelem (CTO) Českých Radiokomunikací se od poloviny května stává Pavel Kos. Vrcholové vedení ČRa posiluje velmi zkušený manažer, který strávil řadu let v nejvyšších technických pozicích. Pavel Kos, *1972, působil v letech 2000-2014 na manažerských pozicích v rámci společnosti Vodafone (dříve Oskar, resp. Český mobil a.s.), z toho pět let právě jako CTO. Naposledy pracoval pro Vodafone na pozici Director Customer Operations. Již během studií nastoupil v roce 1995 do společnosti APP Systems jako analytik. V roce 1999 se ujal pracovní příležitosti v Irsku ve společnosti ADC – Saville Systems. Pavel Kos je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy, oboru informatika-softwarové inženýrství.



„K hlavním úkolům, které Pavla v nové pozici čekají, patří zejména příprava síťové infrastruktury a technologií k přechodu na nový vysílací formát DVB-T2, rozvoj digitálního rozhlasu a podpora technologií pro nová LTE zařízení mobilních operátorů. Bude se podílet i na technickém rozvoji OTT a HbbTV aplikací a také řídit provoz datových center a cloudových služeb. Věřím, že Pavlovy dlouholeté zkušenosti a znalosti z oboru přispějí k naplnění našich strategických cílů,“ uvedl Martin Gebauer, generální ředitel Českých Radiokomunikací.

 

Dosavadní ředitel provozu Libor Kubišta po sedmi letech v náročné funkci na vlastní žádost přechází na pozici manažera business developmentu.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.