- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Tech Data nabízí přednastavenou službu Azure Virtual Desktop
Společnost Tech Data ze skupiny TD SYNNEX rozšířila své portfolio předem připravených cloudových řešení Click-to-Run o službu Azure Virtual Desktop (AVD) hostovanou v cloudu Microsoft Azure. Nové řešení je navrženo zejména pro uživatele pracující mimo kancelář. Firmy pomocí něj mohou snadno a bezpečně zpřístupnit využívané podnikové Microsoft služby do soukromých počítačů či jiných zařízení svých zaměstnanců.


„Mnoho organizací nemá čas ani zdroje k budování plnohodnotné IT infrastruktury pro nové nebo vzdálené zaměstnance. Virtuální desktop pomáhá zajistit flexibilitu, škálovatelnost a nákladovou efektivitu, kterou podniky potřebují. Funkce přidané do virtuální plochy Azure urychlují nastavení a pomáhají přistupovat k pracovním aplikacím a infrastruktuře odkudkoli na světě,“ uvedl Peter Zonneveld z TD SYNNEX.
Partneři Tech Data mohou využívat nabídku Azure Virtual Desktop Click-to-Run ve dvou režimech:
- Jako samostatnou funkci, která je dostupná pro partnery, kteří již nabízejí spravované služby Tech Data. Umožňuje mimořádně rychle definovat rozsah požadovaného AVD prostředí a nasadit AVD u klienta v čase kolem 30 minut.
- Jako spravovaná funkce, která poskytuje rychlé nastavení prostředí AVD uvedené výše s řadou dalších služeb v režimu 24/7. Jedná se například o podporu a správu poskytovanou prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu; monitoring výkonu; služby onboardingu a řadu dalších.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |