facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 11. 2009

Tech Data jmenovala marketingového manažera

Novou posilou Autodesk týmu ve společnosti Tech Data Distribution se stal Petr Chaloupka. Nastupuje na pozici marketingového manažera pro produkty Autodesk. Petr Chaloupka do Tech Data přichází ze Siemens PLM Software, kde pracoval jako SW Application Engineer a později Sales Manager. Jako takový měl na starosti i oblast marketing managementu, koordinoval například přestavbu firemních stránek, inzertní i internetové kampaně, zajišťoval zákaznické průzkumy nebo vedení firemního časopisu. V oblasti produktového managementu řídil tvorbu marketingových plánů jednotlivých oddělení nebo organizaci seminářů a konferencí. Petr Chaloupka má 40 let a má zkušenosti i z jiných společností orientovaných na prodej softwaru. Vystudoval Fakultu strojní Českého vysokého učení technického v Praze, mluví plynně anglicky. Velmi dobře se orientuje v problematice CRM.



 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.