facebook LinkedIN LinkedIN - follow

TaskPool 1.8 přináší nová vylepšení

TaskPool_639.jpgSpolečnost Bellman Group oznámila, že nová verze jejího systému TaskPool byla uvedena na trh, a to spolu s verzí 1.4 modulu HelpDesk. Nová verze přináší uživatelům například možnost uživatelsky nastavitelných polí ve vstupních formulářích nebo pokročilé dynamické filtrování požadavků. TaskPool je internetový systém pro správu firemních požadavků (Task Management), který umožňuje snazší a efektivnější práci zejména v malých a středních firmách.

Používá se například pro interní helpdesk, správu zakázek a reklamací, správu poptávek (Lead Management) nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. Mezi uživatele systému patří například ČSOB Poisťovňa, Excel Logistics (dříve Tibett & Britten) či mezinárodní dopravce Finnlines. TaskPool může být provozován v rámci firemní počítačové sítě nebo zpřístupněn uživatelům mimo firmu. TaskPool 1.8 pro svůj provoz vyžaduje běžný webový server s podporou Javy, nevyžaduje žádné instalace u uživatelů a je nenáročný na hardware.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.