facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Tango/04 představuje prostředek pro monitorování Lotus Domina

Společnosti využívající Lotus Domino v prostředí operačních systémů Windows, Linux nebo i5/OS - OS/400 mohou nyní zvýšit výkon svých aplikací použitím pokročilých monitorovacích a automatizačních funkcí skupiny programů VISUAL Message Center 6, od firmy Tango/04 Computing Group. Domino Agent byl vyvinut společností PST Business Solutions, certifikovaným obchodním partnerem firmy Tango/04 ve spolupráci s laboratořemi Eniac Support, což je Kompetenční středisko IBM pro systémy Domino v Nizozemí, a reaguje na četné požadavky trhu.

Firma vytvořila seznam všech významných událostí, které je třeba v prostředí Domina monitorovat a to bez ohledu na to, zda podporují elektronickou poštu, webové stránky nebo aplikace. Události lze rozdělit do pěti kategorií: kriticky závažné, selhání, důrazné upozornění, upozornění a normální. PST Business Solutions věnovala mimořádnou péči konfiguraci pravidel předběžného zpracování zpráv tak, aby každá událost zachycená Domino Agentem byla správně zařazena a srozumitelně prezentována pomocí VISUAL Message Center SmartConsole nebo Web SmartConsole.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.